Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als je hem zelf hebt gespoten moet je ook niet DIT ---->" maar de kap is de standaard bij de auto geleverde versie, dus de echte pro's kunnen het mij vast vertellen "<---als commentaar geven.
Het was misschien niet zo duidelijk gezegd, maar wat ik zeg klopt wel. De auto komt met de kap die op de auto zit; ik vergat er alleen bij te zeggen dat hij nog niet gespoten was. Ik bedoelde dus dat je de kap aan de vorm kan herkennen en niet aan de kleur.
Klamath heeft het goed, het is inderdaad een HoBao Hyper 7, de Pro versie om precies te zijn
dit is inderdaad de Lancia Delta Integrale 16v van Kyosho. ( grappige is, ik heb vlak nadat ik deze gepost heb al een pb ontvangen met het goede antwoord. (iemand had hem in gezien in een 1992 kyosho katalogus)
dus de foto lijkt me wel degelijk te kloppen zo hoor.
Ik dacht eerst dat het wel een TA06 zou moeten zijn. (gezien de persoon die hem poste "tamaniac heet ) kan er alleen helaas geen plaatjes van vinden, dus zal wel niet.