Raad de modelauto !

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
@ import sc00by

effe tussendoor maar omg vertel me alsjeblieft dat je dat met de scanner hebt gedaan? :O

@ pinty

En vertel jij me alsjeblieft dat je dat van plan was te doen met de scanner? :P

gr. Alex

Hij staat er wel tussen. En dan bij de 1e tien. Maar ja dat had ik al 1x aangegeven. Zoals ik al eerder schreef, let op de wielen en de motorophanging. Daar zit het verschil in met de andere auto's.

Als ie vandaag niet wordt geraden zal ik de oplossing wel melden, anders blijven we te lang steken op één model. En zal ik er een andere opzetten.

Weet alleen niet of dit aan de regels voldoet?

laatste poging van mijn kant: celica lb turbo competition special (ra 1209)

Helaas niet.

Het is de Lamborghini Countach LP500S (CS) Tamiya Lamborghini Countach LP500S (CS), Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Lamborghini Countach LP500S (CS)

Countach+CS+17.JPG

Verschil met de Lamborghini Countach LP500S ziet hem in de velgen en de RS540 motor ipv de RS380 motor die de Lamborghini Countach LP500S er nog in had.
Wat erg lastig was dat de auto in het echt andere velgen heeft dan op de doos vermeld stond.

Volgende opdracht :-))

En omdat niemand hem geraden heeft is dit mijn andere raadsel die een stuk makkelijker moet zijn volgens mij:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
De regels:
- Je MOET een plaatje hebben waarvan de naam/merk niet in de link staat, wordt anders veel te makkelijk.
- GEEN getunede auto's, word veel te moeilijk dan...
- Je mag pas een nieuwe posten als de ander je toestemming heeft gegeven
- De auto moet in nieuwstaat zijn !

De regels:
- Je MOET een plaatje hebben waarvan de naam/merk niet in de link staat, wordt anders veel te makkelijk.
- GEEN getunede auto's, word veel te moeilijk dan...
- Je mag pas een nieuwe posten als de ander je toestemming heeft gegeven
- De auto moet in nieuwstaat zijn !

Ik weet af van die regel.
Alleen maakt het volgens mij niet erg veel uit of de auto in nieuw staat zou zijn of er uitziet zoals hij nu is. Alleen zou hij dan één wiel meer hebben. Het chassis ziet er het zelfde uit. Kan wel even het wiel er opzetten en de achtervleugel blank maken hoor als je dit wilt. Is ie helemaal orgineel zonder de kap erop. Maar met kap wordt het volgens mij alleen maar moeilijker. Iedereen weet dat het om een F1 auto gaat.

deze regels doen er IMO niet meer toe omdat er al zo verschrikkelijk veel is langsgekomen dat het bijna onmogelijk is iets nieuws te plaatsen.
en er zijn al meerdere vintage auto's langsgekomen die er niet als nieuw uitzagen..
dus waarom nu ineens de regels erbij halen..
de meesten van ons houden wel van een challenge.

Helaas niet.

Het is de Lamborghini Countach LP500S (CS) Tamiya Lamborghini Countach LP500S (CS), Vintage Tamiya Radio Control Cars through to Modern Tamiya R/C - Lamborghini Countach LP500S (CS)

Countach+CS+17.JPG

Verschil met de Lamborghini Countach LP500S ziet hem in de velgen en de RS540 motor ipv de RS380 motor die de Lamborghini Countach LP500S er nog in had.
Wat erg lastig was dat de auto in het echt andere velgen heeft dan op de doos vermeld stond.

het was ook een behoorlijke instinker, omdat tamiya toen de auto's nog de naam van de kap gaven ipv het chassis.

Ik had al een vermoeden dat het een competition special (cs) moest zijn (ook door de wielen en de motor), maar ja, dan de juiste body er nog bij zien te vinden....

Hoi,

Ik vond op mijn kleine zolder nog een paar bouwhandleidingen van auto's die ik vroeger gebouwd en mee gereden heb. Heb de auto's ook nog maar hier is geen restauratie meer voor mogelijk, al is alles natuurlijk te doen.
Het gaat om de handleidingen van de Tamyia's Road wirzard F1, The Hornet en de Hotshot. Verder nog de bouwhandleiding van de Marui Big Bear. Wie kan ik daar blij mee maken, is er ergens iemand die deze verzameld en te bruikleen geeft of zo?

Zoals al aangegeven heb ik de chassis met banden ed. nog als daar iemand interesse in heeft laat dit dan maar even weten.

ahum....heb je je nou zelf net verraden???

Ja,

Het duurde zolang voordat er een antwoord kwam. En ik wil dat de handleidingen ergens goed terecht komen. Vandaar de bekend making.
Maar U is aan de buurt :)

Het niveau wordt te hoog vrees ik, niemand herkent de auto's meer ;) Ik heb ook geen idee bij deze trouwens. Misschien een BMI?

ok, ik zal eerlijk zijn: ik was op zoek naar een andere auto, en kwam bij toeval deze tegen.
ik kende deze ook niet.....
hintje dan maar:
tis een japanner

Back