Raad de modelauto !

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Ja, misschien is hij ook niet zooooo gemakkelijk. Maar volgens mij is hij niet echt moeilijk maarja...:sleepy:

Tip: Hij wordt door verschillende merken (minstens twee) verkocht.

Gts...

Ik ben ook aan het zoeken:google:
Ik dacht eerst dat het een tamiya was maar kon niks vinden wat het precies is.
Daarna dacht ik dat het een axial oid was door de banden.
Maar nu heb ik geen idee:)

het onderste plaatje is iig van de LRP 1:18 Rock Crawler. (4 wiel sturing, en 1 motor per as.) M'n vader heeft zo'n auto hier staan. :)

Die bovenste lijkt hier een kopie van te zijn.

Juist! Van mij mag jij de volgende opgave geven...

P.S. Het is niet echt een kopie. Alletwee de auto's worden volgens mij gelever door Anderson Racing. Ik ben niet 100 procent zeker, maar bijvoorbeeld, de LRP Shark Race Monster (Die ik heb sinds zondag.) is gelijk aan de Duratrax Vendetta st.

P.S.nr.2 Het bovenste plaatje is de Duratrax Clif Climber.

Grts...

ok, hier is de volgende dan maar. :)

Oudemeuk.jpg

ziet eruit als een gepimpte tamiya

[edit] ik weet hem al.........ik laat de rest nog even zoeken, heb er al teveel geraden

Laatst bewerkt:
Het is een (getunede) Tamiya Avante :) Enorm dure wedstrijdauto, die helaas niet zo succesvol was. Supermooi model trouwens!

Mijn inzending:

vintage_rc.jpg

Vintage heb ik jullie in de naam al gegeven, maar dat lijkt me sowieso duidelijk ;) Het merk heb je ook al goed!

maar het is niet goed.....hij heeft toch echt een eigen naam, die tamiya bedoel ik dan.....

Laatst bewerkt:
ziet er uit als een aangepaste (dempertjes) Kyosho/Graupner Minitz offroad :) zoéén als de Suzuki Jimny. Datsun Stepside en Rangerover

en die Tamiya was volgens mij een Egress met wat Avante onderdeeltjes in de voorste ophaning.

Laatst bewerkt:
tis niet aan mij om het antwoordt te geven van de tamiya, dus maar even wachten op Klamath voor het antwoord

Back