Zo ik ben er ook geweest om te rijden 25 oktober en moet zeggen dat het best professioneel gedaan is maar.... Alleen vond ik het heel jammer dat er dat sand gestrooid is over het kunstgras. Het zou een helegoede baan zijn geweest als het alleen kunstgras was. Of als er een betere sand gebruikt was. Het is van dat soort sand dat altijd zo losjes gaat blijven het kan niet samen kleven, instampen, verhard worden zoals het eingenlijk hoort te zijn. Je weet wel, van dat soort bouwput sand, Misschien kan dat wel, maar de 1/5 schaal offroad gooit hem zo weer om. En nu dat over de kunstgras is heengegooid is dat 2 keer zo erg. Ik rijd 1/8 nitro/elektro en had voor geen meter grip op de baan. Met de brushless truggy kon ik niet meer als half gas rijden anders had ik helemaal geen controle. Het kan ook dat het misschien zo was door het vochtig weer, en hoop echt dat het in de zomer het tegen overgestelde is. Maar zoals het eruit ziet is het voor de 1/8 schaal offroad geen geschikte baan. Heel jammer, want ik had echt naar de baan uitgekeken. Ik weet niet als hier nog wat aan te doen valt. Ik denk het wel, maar hoeveel zin dat heeft weet ik ook niet. Zoals het lijkt, rijdt meer als 90% van raco 1/5 schaal en die kunnen er goed overweg.