Radio.Control.Club.Leiden. Meetings kom en rij mee

Ach.... Het is voor de lol!

Btw... Murky schijnt het 2wd rijden verleerd te zijn:cool:;-) Geintje
Dussss..Ben benieuwd...

Laatst bewerkt:
Ha, ik krijg zojuist goedkeuring van het orakel maar ik moet m'n difflock nog repareren (voor de 3e keer) maar eerst moet ik nog de gordijnen strijken anders mag ik morgen niet dus dat wordt nachtwerk vrees ik. Nu maar hopen dat de kinderen niet weer gaan spoken vanacht want ik zit al de hele dag op de weg morgen. Waar halen jullie de tijd eigenlijk vandaan?:(

Ik ga wel dan met de rustie VXL, dus je kan je vxl setje erin laten:p Maar ik heb 5 lipo's voor de 1:8 buggy en rij er met 2 tegelijk. Kan ik die los gebruiken in de rusti? Laad ze los van elkaar op.

gr koen

geen idee waarschijnlijk dat ze er al zolang zijn, ze zijn een beetje de baseline geworden van alle autos...

Ik kom morgen:P Heb zelfs al een lift vanaf het station aan geboden gekregen... Hoe doen we dat met eten? Gaan we met ze alle "een maccie doen" of doen we het indivueel, ik bedoel als bij die halte een mac zit das 500 meter van die coordinaten die ik van jullie kreeg...

Is er iemand van de menses die mee gaan die deans gebruikt? Ik heb maar een batterij en als we een tijdje door gaan is het misschien wel leuk als ik er een kan lenen...

Ik heb nog wel een 2S met deans. Ik moet dan alleen nog even een verloopje solderen naar XT60 want ik ben onlangs overgestapt.
Overigens rij ik dan zelf met 3S

Zooow... Dat wordt een gezellige boel vanavond:p

Als ik het allemaal goed begrijp komen:

Robert
Koenie
DJ Leonardo
Firefrenzy
Murky???
RCW (ikku dus)

Ik probeer er om 19:30u te zijn. Maar kan iets anders lopen, want haal Firefrenzy nog even van het station.

Laatst bewerkt:
Hoe doen we het? Gaan we met z'n alle ff eten (hoor dat er een mac in de buurt zit) of is het meer free-for-all...

Hey man bedankt voor lift alvast... Mijn description in PM moet wel goed komen denk ik, lijkt me tog vrij duidelijk?

@ Leo cool... als je die mee zou kunnen nemen? Dan haal ik ff uit een andere auto mijn 9t ezrun dan heb ik een LVC blijft het veilig voor jou stuff....

Laatst bewerkt:
Ik kan ongeveer 19:15u op Station Lammerschans zijn. Ik denk dat de rest gewoon thuis eet..

nouja dan eet ik ook van te voren wel wat... Hmmm Ik bedenk me net dat als ik die brushless set inbouw (heb hem bij me) moet ik mijn ledjes ff loskoppelen...

Ja maar zondag moet ik zelf de trein kaartjes betalen:P en als we de hele zondag zouden gaan hebben we meer batterijen nodig... (iig ik wel;P)

of ik probeer dan een aggegraat mee te krijgen.

heef tiemand een pinion 19, of iets vlak daarbij?? ik heb gisteren m'n tandwiel kwijt geraakt. en er is nog wat onder bestelling.

tot vanavond. Ik neem alleen het noodzakelijke mee dus geen fietskar.

ik heb ook brushless d'r ingezet dus we rijden allemaal wat harder. nu nog onder controlle houden baantje zal lekker los zijn met het zand dus lekker driften.

Ik heb nog een lading nieuwe 48p spurs en pinions. Mag je voor een kleine vergoeding overnemen. Ik neem wel wat mee, heb er zelf niks meer aan (32p conversie)

Heb ook 2 laders die op de auto accu kunnen mee maar daar richt je natuurlijk niet veel mee uit.....
Ik eet verder thuis en ben er denk ik rond 20:00, eerst de kinderen in bed leggen :rolleyes:

tot later:alien:

Back