Radio.Control.Club.Leiden. Meetings kom en rij mee

Nu nog eens kijken waanneer we dat nog eens kunnen gaan doen:P

Motie om een nieuwe regel voor te stellen: "neem wat te snacken mee..." ik had verdomde dorst gisteravond...

zo net klaar met werken zal eens wat foto's op de pc zetten. ze komend'r an.

en Leonard volgende keer krijg je bier van me;)

hier alvast een paar foto's zal proberen zo alles d'r op te zetten.

de eerste schades:

Koen z'n wieltje
s2sfpx.jpg

Rinaldo's spur:
2qtv2hx.jpg

en nog 1 van rinaldo

dvbky.jpg

je ziet wel wie geen ballen heeft he:twisted:

htcthz.jpg

en dan de auto's van vanavond

24omt78.jpg

en tot slot laat Rinaldo zich van z'n beste kant zien:showass:

n5t34m.jpg

Laatst bewerkt:
de rest van de foto's zijn terug te vinden op Picasa Webalbums - robertderu - 2-6-2010

Als iemand een foto specifiek apart wilt hebben moet je het eventjes zeggen zal ik hem via de mail sturen.

Ik wou morgen naar de baan gaan om de baan wat te verlengen zoals jullie hadden geadviseert met een extra kombocht maar ik kom d'r net achter dat morgen al de bruiloft van m'n nicht is:alien: dus een andere keer maar.

groeten,

Robert

z'n dak of z'n kont???:eek:

achjoh iederreen heeft zo z'n mindere dagen. of rij je altijd met je wielen naat boven Rinaldo:confused:

En Als iemand wat oud tapijt, of wat dat ook heeft of ziet liggen neem het volgende kee rmee of dump het eventjes op het baantje dan kunnen we dat gebruiken op de jumps zodat we hem niet telkens hoeven te bewerken. hoemeer hoe beter.

Laatst bewerkt:
Het lijkt wel een soort van Slash-gangbang, sorry voor mn grove taalgebruik.
Serieus, het ziet er gezellig uit daaro.

Leuke foto's Robert. het was idd gezellig. Gauw weer eens doen. Met name het ongedwongen oncompetetieve spreekt mij erg aan.

En idd is de back-to-Slash buggy steeds het pispaaltje als minderheid. Het beestje is die avond weggegaan gedompeld in een onafwendbare identiteitscrisis. Wij voelen mee maar hebben er geen meelij mee.

ben beniwiewd naar de "lange bocht" :D

En tot slot laat Rinaldo zich van z'n beste kant zien:showass:

Jaja....Mooie K#ttekop...Wist wel dat er gelachen werdt;)
Maarja...M'n Meisiee gaat het helemaal eens wezen. Doet maar een riem omdoen...zegt ze dan...Hahahahhaha

Ben intensief bezig aan een filmpje...Komt er morgen hopelijk aan! Gaat leuk worden, met een happy:p end..

Dindagavond??? Hoe zitten jullie dan???

Ik kan de komende 2 weken niet, m'n zender is in beslag genomen:rolleyes:
Volgens m'n vader deed ik te weinig aan school:sad:

gr koen

ach koen toch moeten we je nu troosten:confused:

naja kan je ook geen brokken maken he elk ding heeft zo z'n voordelen en na delen.;)

je zal toch maar al vakantie hebben

Nouja je moet maar ff laten weten als je wel weer kan... dan hoop ik dat mijn lipos dan binnen zijn... Ga de 16e naar Hong kong als ik nog iets mee moet nemen voor iemand... Die lipos in duitsland bestellen -omdat ik niet wou wachten- word ineens een stuk minder slim, destijds stond de trip nog op de lange baan...

"i'm a slash really i am! I think..."

Ik ben ook een beetje aan het informeren naar de tires voor die baan op UltimateRC... ze raden een directionele tire aan voor front, iets als de proline edge of de stock rustler voor banden... En over de achterbanden zijn we het nog niet eens... Ooh en mijn ezrun setje is een stuk minder temperament vol op tarmac temperatuur wise, maar daar kan ik weer niet de bocht om op deze gearing zonder enorm om te rollen... Dat custom chassis met extra lage COG word steeds nuttiger;)

Laatst bewerkt:
Video 02-06-2010

Hier een filmpje van afgelopen woensdag...

c-lrxvfOLV4[/media] - Badmuts1_0001.wmv

Weet nog ff niet hoe ik hem zichtbaar moet maken, maar dat komt wel...

Had ik al gezegd dat ik het enorm naar m'n zin heb gehad? Bij deze dan he;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond het ook leuk! Alleen volgende keer neem ik de 1:8 buggy mee:p is veel leuker om mee te rijden. Al zal de volgende keer rijden wel na 15 juni worden..

gr koen

Hey koen, welke tires zaten er op jou rustler? ik ben een beetje aan het rond neuzen met wat er kan en ik kan het profiel me niet herrineren, en jou tires leken me een eind beter dan de mijne...

Momenteel denken we aan badlands achter/stock rustler of proline's "the edge" voor... Neem niet aan dat jij ervaring hebt met stock rustler wheels op dat terrein?

De stock rustler wielen deden het best goed, alleen sleten best snel op asfalt:rolleyes:, maar ik heb Losi step-pin erop zitten ( 1:8 buggy wielen ). Die doen het wel goed.

gr koen

Ja ze worden hard aan geraden op UltimateRC voor tracks als die van jullie maar ook een set geolanders rond om lijkt een goede optie... moet nog eens kijken of Leo daar er misschien 4 van heeft om dat even te proberen...

Anders score ik volgende maand 4x geolander en 4x max offset 2.2 wheels en dan proberen we dat eens even... Extra offset maakt mijn tuck dan wel iets breder wat de suspention wat verzacht maar dan "verdikken" we de olie nog ff met wat 50k weight die ik nog van mijn diff projectje heb liggen:) zou het weer een beetje gelijk moeten trekken...

Back