Radio.Control.Club.Leiden. Meetings kom en rij mee

Heheh, zo'n vermoeden had ik al.
R2 is echt onzettend goedkoop.
Staan een hoop leuke onderdelen op en ze laten voordat je besteld altijd netjes zien wat de verzendkosten worden.
Verzendtijd meestal 1 to 2 weken.

ik ga niet driften maar ik ga morgen naar purmerend die d8 hara es een keertje over de baan jagen dus als er iemand heen wil rond de klok van 10 is het hek open en is er koffie.

gaat er nog iemand vanmiddag in Leiderdorp of Leiden rijden? Het is mooi weer ;-) en mijn Vorza is na een onderhoudsbeurtje weer ready to go ;-).

* lagers schoongemaakt,
* differentieel voor en achter nagekeken, en lagers schoongemaakt,
* nieuwe shocktower voor en achter (ouch bijna 100 euro, voor 2 stukjes aluminium).

2011-02-06%2015.15.25.jpg

In verband met mijn ahum Leidse Inburgering ;-) (Hagenees die samen gaat wonen in Leiden, haha), is een andere plek om te rijden ook goed, ben immers Leiden een beetje aan het verkennen, laatst het Leids Hout verkend met mijn Associated T4 en honden gek gemaakt ;-).

Het is er wel mooi weer voor, maar ik moet ook overslaan.
Nog teveel te doen.

Heb overigens wel een nieuw filmpje gemaakt van afgelopen zondag.
Er zit een flinke beat achter, dus subwoofers aan :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was zeker stralend weer, ik heb alleen mijn SC10 losgelaten, had niet zo'n zin om 2 autos schoon te moeten poetsen en mijn SC10 was leuk genoeg om mee te rijden.

Hier alvast wat foto's.

2011-02-08%2016.13.09.jpg

2011-02-08%2016.15.01.jpg

2011-02-08%2016.08.56.jpg

Valt niet mee, foto's maken en rijden tegelijk :-s.

Het was leuk rijden, maar pff wat was mijn auto vies geworden, ben de hele avond bezig geweest met schoonmaken, ben blij dat ik slechts 1 auto hoefde schoon te maken.

Had hem ingespoten met WD40, maar toen was er beetje wd40 in mijn schakelaar terecht gekomen (van mijn mamba max), ik dus in paniek want toen ik alles weer in elkaar had gezet, ging mijn regelaar niet aan, vanochtend een en ander getest en alles werkte gelukkig weer.

Heb mijn auto nu wel weer aardig schoon, alleen sommige delen van het chassis voelen nog wel wat vettig aan door de wd40, droogt dat spul nog wel op ofzo, anders blijft al het vuil eraan plakken als ik weer ga rijden :-(.
2011-02-08%2016.13.09.jpg

2011-02-08%2015.34.11.jpg

Ik weet niet of het jullie intereseert maar ik heb vanmorgen mijn praktijkexamen voor de brommer gehaald erna gelijk aangevraagd bij het stadhuis in Leiden en vanaf vrijdag kan ik omgeving Leiden onveilig maken op m'n brommer. Jullie zullen hem vast wel eens zien.

Zodra ik hem binnen heb kom ik zeker een keertje naar Langeraar om te driften;)

Laatst bewerkt:
Back