Nee, niet..
De coating van de staartbuis zorgt er ook voor dat hij niet kan ontladen, waardoor er alsnog een ontlading plaatsvind.
Alleen is deze met een kunststof boomblock groter
Wil je alles aarden, zul je eerst een stukje coating moeten verwijderen (schuren), draadje er op vast zetten en dat draadje via de andere metalen delen van de heli naar de -pool van de accu.
Dan zou je het kwijt moeten zijn.
Maar ik ben er eigenlijk best wel redelijk zeker van dat dit niet het probleem is
ALS dit het zou zijn, zou het probleem veel grilliger zijn, geen peil op te trekken, soms erger dan de andere keer etc.
Hier is een andere oorzaak aan het werk
En carbon houd, zeker bij 35 mhz de signalen tegen.
gewoon een eigenschap van het product..
Het is electrisch geleidend en een ontvanger reageert op voltages gemeten in milivolts
als deze dan omgeven wordt door een materiaal wat constant allerlei electrische ladingen in zich opneemt, word hij er niet vrolijker van
Bij 2,4 ghz is het minder, dacht ik..
gewoon zorgen dat je antenne altijd buiten de heli hangt
trouwens, men heeft met dat filmpje aangetoond dat het er is..
niet dat het ook problemen veroorzaakt
De coating van de staartbuis zorgt er ook voor dat hij niet kan ontladen, waardoor er alsnog een ontlading plaatsvind.
Alleen is deze met een kunststof boomblock groter
Wil je alles aarden, zul je eerst een stukje coating moeten verwijderen (schuren), draadje er op vast zetten en dat draadje via de andere metalen delen van de heli naar de -pool van de accu.
Dan zou je het kwijt moeten zijn.
Maar ik ben er eigenlijk best wel redelijk zeker van dat dit niet het probleem is
ALS dit het zou zijn, zou het probleem veel grilliger zijn, geen peil op te trekken, soms erger dan de andere keer etc.
Hier is een andere oorzaak aan het werk
En carbon houd, zeker bij 35 mhz de signalen tegen.
gewoon een eigenschap van het product..
Het is electrisch geleidend en een ontvanger reageert op voltages gemeten in milivolts
als deze dan omgeven wordt door een materiaal wat constant allerlei electrische ladingen in zich opneemt, word hij er niet vrolijker van
Bij 2,4 ghz is het minder, dacht ik..
gewoon zorgen dat je antenne altijd buiten de heli hangt
trouwens, men heeft met dat filmpje aangetoond dat het er is..
niet dat het ook problemen veroorzaakt