Dank u bdoets
Ik ga dat heel voorzichtig gebruiken om mijn stabilo te rechten.
Ik kan in het slechtste geval mischien eens een nieuwe stabilo bestellen we zien wel?
Het model op zich is volledig assembleerbaar in minuten,je weet wel klik en klak gaat vanzelf,de passingen kunnen beter als je dat zelf mag doen,maar de mechaniek binnenin is vastgelijmd.Owee bij pech?Ik denk bvb bij één slechte of minder goede landing gaat de hoofas eraan,een as van drie mm met prop 13" ??
Het vermogen van mijn motortje weet ik niet,ik heb daar problemen mee voorlopig maar een vleugelspan van 122cm en een lippo van 1800mA 13" prop geeft al een vermogensbeeld denk ik.
Als het lot het wil,ga ik door met deze tak van modelbouw en laat mij zeker niet ontmoedigen om wat pech.
Lang geleden ben ik al eens modelbouwer geweest 1973-1990,daardoor mischien wel een beetje gefrustreerd door deze gang van zaken omdat toen hé toen maakte we bijna alles zelf.Maar deze nieuwe mooie brushless lippo techniek maakte,door mijn zoon weer iets wakker en ik heb niet veel meer omhanden dus tijd zat.
Die 40MHz wordt,dacht ik in Belgié gebruikt voor alle modellen maar het vliegen
wordt 35MHz aangemoedigd en terecht zeker?,hoe komt dan die doos in Belgié? want er is keuze volgens het boekje tussen twee frequenties en ik had dat niet gezien omdat ik die assembleerdoos wou kopen,voor die zelfde prijs zonder zender/ontvanger? zenderdje en ontvanger is dus megenomen,kan er een bootje mee maken,heb zelf Graupner mx-12.
Mvrgr jefextra