Alweer een stukje verder,
nu mijn ervaring met dit model.
totzover, geen verkeerd vliegtuig op de foto's ziet het er niet optimaal uit, maar zoals die hier staat wel
ehm, bij mijn eerste test van de Motor is meteen het 3mm Triplex plaatje losgeschoten. bij nog geen half gas. ( 1000 Watt Motor )
dus daar zit nu aan de voorkant 12mm MDF in en aan de binnenzijde een CNC voorbeeld op het hout wat aan de binnenkant zit. (ook 12mm met schroeven)
2e test ging natuurlijk prima!
die wielkappen monteer ik niet, simpel gezegt, omdat deze niet passen! of ik doe iets fout? maar heb er al eerder een foto van gemaakt.
Maar zonder deze kappen rijd het volgens mij makkelijker over het gras heb hier wel ervaring mee.
ik heb nu een 1000 watt motor aangeraden door RBC kits zelf. het voordeel is nu dat ik niet voor elk model wat ik wil maken een nieuwe motor moet kopen. hierbij een Accu van 5000 MAH van 11.1 Volt. en een Amp regelaar.
Maar Nu, vraag ik mij af of die 2.1 KG servo's het vliegtuig kunnen houden?? want volgens mij komt er best wat kracht op te staan...?
graag reactie van iemand hierover.
Het bespannen van oravover is echt wat werk geweest, zeker als je geen ervaring hebt, maar het zit er nu op, als ik zin heb kan ik het nog verder nalopen maar ik ben er tevreden mee zoals het nu is.
de gele vlakken zijn wat rommelig, misschien dat ik dit nog aan pas, zelf zou ik die ronde plastic aan de zijkanten niet opplakken maar met ribben van hout en oracover plakken. omdat dit een stuk makkelijker zou moeten zijn.
het vliegtuig is al wat verder dan op de foto's het hout bij de wielen is inmiddels ook gemonteerd nog een extra logo geplakt en straks de cockpit uitsnijden. de piloot is besteld ergens in verwegistan, kan nog zo'n 10 weken duren voor hij binnen is, maar dan wel geschilderd.
Verder vind ik het een mooi groot toestel aangezien ik leergierig ben was het leuk om te bouwen, vandaar dat ie ook al zover af is
de Accu licht nu los, omdat ik niet weet waar deze moet komen i.v.m. het zwaartepunt, dus als iemand mij daar bij zou willen helpen zou ik dat waarderen. Tot zover..
Martin