Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha ik had toch echt m'n best gedaan om op te vallen daaro maar nee t hielp niet ,kben er maar weer mee gestopt. pffff wat een moeite om eraf gegooid te worden
Ze zijn niet erg consequent maar als ze dit lezen............
Ok en wie is J.G. kan ik hem hier een pb sturen?
Ik zit hier stil mee te genieten, mooi man.
Wat ik ook wel apart vind, dat in deze tijd met al de moderne techniek en electronica, want zeg nou zelf het is toch een stuk techniek, er hout in verwerkt word.
En dat gaat straks met een bloedstollende snelheid door de lucht, te gek!
Mvg Pascal.
Hee Edwin,
denk dat je maar beter naar het ander forum kunt gaan.
Een nieuwe motor is blijkbaar de enige optie :roll:niet de enige maar wel een betere optie omdat het prijsverschil niet al te groot is met een nieuwe.
Verder hebben ze volgens mij daar niks beter te doen dan mijn postings hier te bekijken en daar er op af te geven.het is al eens eerder tegen je verteld dat je beter een goed advies kan geven of geen advies.
iemand die net nieuw is op het jet gebeid een advies geven dat het geen probleem is om hem uitelkaar te halen als hij net een uur heeft gelopen doet veel mensen vraagtekens bij zetten.
is normaal geziens niet de bedoeling als je veel geld uitgeeft voor een motor.
Blijkbaar kunnen ze er niet mee overweg dat een arme vliegtuigmonteur als ik die elke euro voor z`n hobby 2x moet omdraaien ook gewoon met turbinejets vliegt en met 2de hands jetmotoren.
En een 100% lol faktor heeft
is niets mis mee , heb (persoonlijk ) meer respect voor mensen die bv niet zoals ik het gewoon allemaal maar kunnen kopen maar het zelf op een betaalbare manier doen en daardoor nog meer voldoening van hun hobby hebben.
Waarvan een motor zelfs na een gevalletje waterspuiten nog prima liep zonder hem naar Jetcat te brengen ;-)[niet alles te serieus opnemen iedereen heeft humor op zijn eigen manier.
Maar ja, als je geld heb begin je daar natuurlijk niet aan, alles nieuw is dan de enige optie :roll:yep, of als je er geen verstand genoeg van hebt
Ik vindt het prima, ben dit nu kwijt en je kan me altijd bellen of mailen.
Ga de "elite" daar geen voer geven over mijn meningen omdat ze verder niks te melden hebben.
Grt,
Berto.
Wat mij wel opvalt is dat vooral de mensen die alles zelf maken hee lvaak afgunstig doen naar andere die het zogezecht dan allemaal wel kunnen betalen.
ik krijg pbtjes dat wij elite zijn en blabla bla.
stop daar eens mee met dat zielige gedrag.
ik ben van mening dat Volgens jullie de elite altijd zeer behulpzaam zijn , zowel op het forum hun mening te geven en als op het veld.
wie droeg jou kist naar het eind van het veld zodat je neuspoot niet uitbrak tijdens het taxien ,yep ikke
volgens mij is peterjan een van de grootste helpers op meetings bij iedereen.
bied sandor niet altijd super service en helpt bij meetings met onderdelen.
en heus niet alleen bij ons.
je zorgt er alleen maar voor met dit soort uitspraken dat niemand je wil helpen.
bij deze mijn mening
p.s. een goede 2e hands is niets mis mee zo ben ik ook begonnen en vlieg nog steeds met een paar oude 2e hands motorendie ik ooit heb gekocht.
wat er alleen maar mee aangegeven word is dat de prijs een beetje te dicht bij een nieuwe ligt.
gr maikel
ALS hij naar jetcat is geweest wel ja....... en dan is het niet zo heel ergVeel mensen brengen hun motoren ook naar andere onderhouds plaatsen OF, en dat is het probleem, gaan zelf knutselen.