RBC Thundertail

formost

Ik vlieg met zelf gemaakte pootjes hebben onder de TT gezeten en nu formost zijn niet intrekbaar. hebben heel wat mee gemaakt maar zijn nog steeds in gebruik.
maar wie weet ga ik ze nog eens intrek baar maken.
maar mag natuurlijk niet meer kosten dan de kist.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf maken moet ook zeker lukken, heb ik al eens voor mijn mustang gedaan en heb daar nog 3 meter alu van over. t moeten dan wel hele anderen worden natuurlijk.

@Berto
Had jij niet iets van een tekening, zoiets heb ik eens voorbij zien komen ergens.

Edit: kijk dat zijn ook hele mooie op je foto Gert-jan ,die van mij worden dan meer de digitech stijl omdat mijn wielen 85 mm groot zijn.

Laatst bewerkt:
Egrens in het Formost draadej staan ze, maar ik zal even opzoeken voor je.
Leuk voor later.

Ik heb net ongeveer 60 pagina's van je formost langsgelopen er staan wel heeeel veeeel mooie foto's in trouwens, ik kon verder alleen een tekening van je neuspoot vinden en niet van je main-gear maar misschien net 1 pagina te weinig bekeken ;).

Binnenkort maar eens verder gaan bouwen gaat hier met ups en downs:D

Even op mijn site kijken was sneller geweest, daar staan alle foto`s op 1 pagina ;-)

Ik ga eens zoeken voor je.

Hee mooi, bedankt! hier kan ik wel wat mee:yes:

Ik kijk zo nu en dan wel eens op je site maar tis zeker alweer te lang geleden want deze had ik nog niet gezien

Hehe zo krijg ik steeds meer hobby aktiviteiten op mijn werk;)

Laatst bewerkt:
:rolling:

Ja zal is kijken of ze daar intrappen;)

Die veren die daar aan hebt/had waar kan ik die vandaan halen?

Ik heb vandaag de draaier al even verwittigd dat er weer een paar pootjes gemaakt moeten worden,hij staat daar toch de hele dag:p
Hij kan dat veeeel sneller even tussen door dan ik en als ik daar sta dan vragen ze zich af wat ik daar doe.... ohhhhh niks tis gewoon Berto zijn shuld;) geloofwaardig? jaaaaaa:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Haha, ik hoor het al je hebt zelfs draaiers in dienst, ik moet het nog zelf doen.

Die veren had ik bij onze vriend J. G. vandaan, die heeft er ooit eens een stel laten maken.
Misschien heeft ie er nog wel een paar.

Maar eh, nog steeds beide draadjes open? vast omdat jij geen fries bent :roll:

Haha ik had toch echt m'n best gedaan om op te vallen daaro maar nee t hielp niet ,kben er maar weer mee gestopt. pffff wat een moeite om eraf gegooid te worden:rolleyes:

Ze zijn niet erg consequent maar als ze dit lezen............;)

Ok en wie is J.G. kan ik hem hier een pb sturen?

Haha, jij ken je GROTE VRIEND J.G. te E. TATAAAAAA toch wel :roll: ;-)

En weer terug:rolleyes: van hiernaast J.G. te E heeft er nog een paar voor mij, veertjes dus.

Ga ik het even netjes uittekenen ,ze zullen net even anders worden omdat mijn rondstaf 15 mm dik is.

Ze hoeven bij mij ook niet in te kunnen trekken dus dat scheelt.

Ik zit hier stil mee te genieten, mooi man.
Wat ik ook wel apart vind, dat in deze tijd met al de moderne techniek en electronica, want zeg nou zelf het is toch een stuk techniek, er hout in verwerkt word.
En dat gaat straks met een bloedstollende snelheid door de lucht, te gek!

Mvg Pascal.

heren
waarom J.G. uit E
en niet gewoon Jaap Gaasbeek uit Eerbeek?
het is toch niet verboden als iemand hier gebanned is volledig bij naam te noemen
nu weer on topic
Edwin je bent lekker bezig met die kist van je dat komt wel goed
gr.Pieter

:rolling::yes:en verder niets;)

Vandaag even in schap 13 lopen graven daar vond ik ook een aantal mooie veren voor de pootjes.
Ze zijn misschien ietwat lang met 5 cm maar wel stukken goedkoper en met schap 13 spul maakt t ook een stuk leuker om iets te maken en ook weer een beetje spannend:rolleyes:

Back