rc auto kopen

• Topicstarter Topicstarter rccars
  • Startdatum Startdatum
Ik kan je op een blaadje geven dat er wel meer stuk is aan die auto (en mocht dat niet het geval zijn, zal er sowieso niet zo lang meer mee te rijden zijn).
De verkoper is namelijk 11 jaar; als hij zo'n tandwiel stukrijdt, is hij er waarschijnlijk niet erg voorzichtig mee geweest. Wellicht is er dus ook wel andere schade of slijtage.

Ik zie ook een K&N-filter op de motor; deze staan erom bekend amper filtervermogen te hebben. De motor zou dus ook in slechte staat kunnen verkeren.

Verder vind ik deze uitspraak van de verkoper ook geweldig: "ps: ook te ruil tegen eentje die het doet " :lol:

oke dan koop ik hem niet
was ook meer bedoelt voor een motortje want wil er zelf gaan bouwen :D gewoon proberen

en deze mischien?(http://link.marktplaats.nl/290381583)
en zou je die snelheid nog wat kunnen opvoeren met evt een andere filter ofzo

leeftijd is 15 budget is weining xd want heb een brommer voor als ik 16 ben en moet nog wat aan gebeuren enz

dusjah ik zocht gewoon een goedkoop autotje waarmee ik van alles kan doen.
zoals bijv eentje zelfbouwen ofzoiets

Hoi

Het kan ook de koppeling zijn die versleten is .
Deze zit in het huis waar ook het tandwiel opzit.
Je moet even vragen naar een goede foto van de Motor met tandwiel.
mvg

Modelbouw is best een prijzige hobby, zeker als je een nitro auto wilt dan moet je rekening houden met de brandstof die ruim € 10,00 per liter kost. En dan hebben we het nog niet eens over de onderdelen die je als beginner nodig hebt.

Koop je 2e hands en heb je mazzel dan koop je een goede auto, heb je geen mazzel dan moet je de halve auto opknappen.

Mijn advies: bepaald je budget, kijk of je onroad of offroad wilt en of je electro of nitro wilt rijden. En ga dan eens verder kijken....is je budget erg laag, kijk dan eens rond op de site van Conrad.

oke dan weet ik genoeg dan wordt het denk ik elektro.
maar zoals ik dus al zij ik wou wat zelf gaan maken.
ik wil zelf een soort dragster(hoeft niet snel te zijn gewoon voor de uitdaging zegma) gaan maken van een zelfgemaakt frame enz dus als ik dacht als ik nou een goedkope kan vinden kan ik alles overzetten enz(zoals motortje)

Bij een modelbouwwinkel? Beetje eigen initiatief tonen kan overigens ook geen kwaad...
Ik zou toch verwachten dat de jonge generatie blindelings weet hoe ze Google moeten gebruiken.

ja dat weet ik zeker wel maar ik dacht mischien dat jij wel een goede website wist waar wel eens koopjes waren.
je zij ook bij de modelbouwwinkel bedoel je dan voor een neiuwe of hebben ze daan ook 2ehands

Die eerste is geen nitro maar benzine, dit is big scale en voor dat bedrag moet het haast wel prut zijn.

Voor 50 euro kom je echt niet ver hor, zoals gezegd moet je ook nog de nitro erbij rekenen, er moeten soms nieuwe onderdelen komen en voor de ontvangeraccu is een lader ook nog wel handig. En dit is het nog niet eens allemaal, ook al ga je maar af en toe rijden, het kost veel. Ik rijd ook bijna niet, nog niet eens 1x in de maand gok ik, maar het kost me genoeg.

ja en dat is het probleem.
ik vindt het leuk om ermee te rijden enz maar ik ben ook me brommer aant opknappen(derbi senda kost ook weer genoeg)
dus daarom wil ik er niet veel geld aan uitgeven.
ik wil oo kwel elektro maar kan ik er ook geen van vinden.
ik zag deze nog maar zal ook wel niks zijn
Rc Nitro Auto 1:10 - Aangeboden op Tweedehands.nl

mvg

oke dan koop ik hem niet
was ook meer bedoelt voor een motortje want wil er zelf gaan bouwen :D gewoon proberen

en deze mischien?(Marktplaats.nl > Rc nitro power race auto NIEUW - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch)
en zou je die snelheid nog wat kunnen opvoeren met evt een andere filter ofzo

een vriend van me heeft nog wel een motortje liggen volgens mij een 3cc
loopt hartstikke mooi maar zijn chassis is verbogen omdat hij gecrasht is en er zijn geen onderdelen meer voor het chassis leverbaar dus hij wil hem verkopen!

is rijdend te zien

pb me maar voor zijn e-mail/msn

grtz mick

ja en dat is het probleem.
ik vindt het leuk om ermee te rijden enz maar ik ben ook me brommer aant opknappen(derbi senda kost ook weer genoeg)
dus daarom wil ik er niet veel geld aan uitgeven.
ik wil oo kwel elektro maar kan ik er ook geen van vinden.
ik zag deze nog maar zal ook wel niks zijn
Rc Nitro Auto 1:10 - Aangeboden op Tweedehands.nl

mvg

Nogmaals; realiseer je nu maar dat je voor onder de 100 euro in de verste verte geen complete nitro auto zult hebben.
Voor een complete, 2dehandse, brandstof auto zul je al vlug 200 euro neertellen.

Enne; zelf bouwen? Dan kom je verder door eerst zelf een auto te kopen en die dan om te bouwen naar je eigen wensen. Want zonder die specifieke onderdelen ga je nooit zelf iets kunnen bouwen...

Back