RC Car

• Topicstarter Topicstarter tim521
  • Startdatum Startdatum
Ikzelf heb geen ervaring met protech.
Maar dat wil niet zeggen dat het slechte auto's zijn..

Als je die makkelijk kunt kopen in je buurt, en zoals ik al zei makkelijk aan onderdelen kunt komen. Is het misschien wel iets.

Het gaat om wat jij mooi vindt en wat jouw budget aankan.

Voor een kleine 62 euro kan je al een leuk 1:10 elektro offroad model bouwpakket kopen:
Ansmann Mad Rat – 1:10 2WD electric buggy kit

Dan heb je alleen nog een zender, ontvanger en elektronica nodig. Dan kan je ook vinden voor rond de 60 euro (regelaar, servo, zender en ontvanger) mits je je eisen aan de elektronica niet meteen te hoog ligt.

Daarmee heb je een leuke beginners set die je geheel zelf kan bouwen....

Er staat voglens mij ook een mooie brandstof Kyosho buggy te koop hier. Met onroad bandjes rijdt een buggy erg lekker en je kan ook nog een keer een hobbeltje hebben (of klinkers)

@CareTaker er is denk ik bij mij in de buurt geen winkel ik woon in beringen in België.(Limburg)

Hmmmm, zou je even met google moeten zoeken. Er is vast wel iets..

Anders is PK in NL wel een goede winkel. Die heeft veel modellen gewoon staan in de winkel..

Ik zie bij hun voor een redelijk goedkoop prijsje deze: MAD RAT 1/10 ELEKTRO BUGGY, BOUWKIT? Is dat goed om mee te beginnen?

Dat zei ik al een paar post hierboven...

Voor een kleine 62 euro kan je al een leuk 1:10 elektro offroad model bouwpakket kopen:
Ansmann Mad Rat – 1:10 2WD electric buggy kit

Dan heb je alleen nog een zender, ontvanger en elektronica nodig. Dan kan je ook vinden voor rond de 60 euro (regelaar, servo, zender en ontvanger) mits je je eisen aan de elektronica niet meteen te hoog ligt.

Daarmee heb je een leuke beginners set die je geheel zelf kan bouwen....

Ow ja sorry:p
Maar als je dus zoiets bouwt kun het dan later echt snel maken dus dan heb ik het over 80-100 km/u ?

Micropuller aan die reactie heb ik ook niets hé.
Maar ik weet dat dat kan.
Maar niet ofdat je van echt een beginners auto een pro auto kunt maken (met het nodige budget natuurlijk)

Oh, wilde je dat weten, zeg dat dan meteen!
Natuurlijk kun je van een beginnersmodel met het nodige budget een pro-wagen maken!

Haha oké,
Dus de laatste vraag:
Zou ik dat bouwpakket kopen.
Ik ken wel niks van zender/ontvanger/snelheidsregelaar inbouwd? Of zit dat bij die manual (hoe je dat inbouwd)

De eerder genoemde Mad Rat kan je met tuningparts en een ander motor en regelaar op waarderen tot dit model: Ansmann X2 Team Edition – Limited Edition No. 36

Beide auto's zijn in basis gelijk, alleen dankzij al de tuningsparts is Ansmann X2 TE de 'wedstrijd' uitvoering...

De Mad rat kost zo'n 60 euro, de X2 TE zo'n 270 euro; het verschil zit in de kosten van de betere (tunings) parts....

In de bouwhandleiding staat ook hoe de elektronica ingebouwd moet worden...

Hanskez, hij vraagt naar benzine auto's.

Jij noemt allemaal nitro auto's op..

Dus let op TS, stel specifieke vragen... NADAT je zelf even gezocht hebt. Je kunt wel elke vraag hier neerplempen maar de antwoorden kun je zelf ook opzoeken..
Nitro is anders dan benzine..

Back