RC Connect Presents: Traxxas Days 2010

ah wel nee man... ik hou wel een beetje in en ga met een 13 pinion rijden ..ok?

zo goed ben ik ook weer niet..

2de in clubkampionschap en 5de in de no-nitro , beide tussenklassement.

er zijn altijd wel betere rijders

haha weet ik ook wel:). Het was ook meer een geintje. Als het maar gezellig is. De baan is in elk geval SUPERgaaf!
Belangrijkste vind ik nog de auto een beetje heel zien te houden.

ps: ik rij zelf ook met een 13 pinion.

maarja ik zat ook te denken om in de 2wd mod te rijden want ik heb er dan ook een brushles slash bij. maar wordt lastig rijden als ik met 2 auto's in heat moet rijden.

zorgen dat je wagen scherp stuurt. Ik had 60 wt shockolie voor en achter en dat reed naar mijn idee prima (dwz ik kwam aardig rond na een dagje oefenen). Verder zal het als het zulk weer blijft toch een grote glijpartij worden en gaat de afstelling minder een rol spelen, want glijden doe je dan toch wel. Zeker met de originele banden die eronder moeten liggen.

of gewoon zo strak mogelijk rijden, want het geld groeit me nog niet op de rug haha:)
moet eerst maar eens zien waar ik nog een lipo vandaan tover gezien er 1 van de 2 geschikte lipo's die ik had overleden is...anders zal ik echt mensen lief aan moeten gaan kijken op de traxxas days....

Laatst bewerkt:
geen probleem hoor met dank aan bricks heb ik nu ook 2 kabels voor de accu want was me kabel vergeten in mol.
teminste als jij ook nog je traxxas stekker eraan heb zitten.

ja die heb ik er zeker nog aan zitten.
moet nog wel heel mijn slash flink schoonmaken en nakijken. Tandwielen moeten sowieso nog vervangen worden en een paar extra assen e.d. is ook geen luxe. Van de week na mijn tentamens dus nog maar eens naar de winkel.

De mini's (1/16) kunnen weer meedoen met de rookie klasse? En is er al bekend of er onderdelen te koop zijn? Zoek nog een skidplate voor een 1/16 slash

Back