RC Connect Presents: Traxxas Days 2010

Nope niet gemeld vandaar dat we er ook geen punt van hebben gemaakt.

Bij oa No-Nitro is het duidelijk in de regelementen opgenomen.

ik heb wel van de 4x2 slash klasse genoten,van jong tot oud.
wat gingen die mooi over de baan hey.
volgende keer gaat de mijne ook mee want dat wil ik ook meemaken.

de e-revo en e-max klasse zijn wel ok,maar toch ook wel wat lomp zeg.
maar wel gaaf om te zien als ze een backflip proberen te maken.

de rookie klasse heb ik niet zoveel gevolgd omdat daar alles mogelijk was.

en ik weet niet hoe lang de baan er zo al bij ligt maar ik had er geen problemen mee.
we hebben in oss ook een kunstgrasbaan voornamelijk voor nitro,maar ik moet er toch maar wat meer gaan rijden als ik wat sneller op kunstgras wil zijn.
heb van het weekend wel een 29.7 gereden ook al had ik geen stuur en dat voor de eerste keer dus ben nu achteraf wel tevreden.
ook al was ik de laatste heat een beetje gefrustreerd bezig.
had smorgens in de training me orginele stuurservo meteen stuk na 1.5 ronde maar kon dankzij Jerome zijn stuurservo lenen zodat ik toch nog mee kon doen.
dus Jerome nog bedankt daarvoor,super hoe jullie dat oplossen.

en als we het allemaal zo leuk vinden om te rijden op de baan zouden we het ook niet zo erg moeten vinden om eens een dag mee te helpen om het circuit te verbeteren of te veranderen.
ipv te rijden gewoon even een schop of ander gereedschap meenemen.
nu snap ik wel dat er mensen zijn die dat met het werk niet kunnen combineren,maar er zijn er volgens mij ook wel die wel de tijd hebben.

ja, jammer maar begrijpelijk. MVB is niet geschikt voor 1;8/revo's De opkomst van revo's tijdens wedstrijden is zowieso zorgelijk. Het is nog maar de vraag wanneer er uberhaupt weer een revo race kan zijn.

ach... anders moeten ze de E-Revo's gewoon bij de 1/8's in ploffen.
Om eerlijkte zijn het ik er behoorlijk vertrouwen in dat die ze wel bij kan houden.

De volgende No-Nitro wedstrijd ga ik iig wel meedoen met de E-Revo.

Back