RC Connect Presents: Traxxas Days 2010

ik heb me eigen aangemeld bij MyRCM maar zou het verstandig zijn om me ook bij rookie in te schrijven?
alleen al omdat ik dan meer kan rijden,maar wordt dat niet teveel van het goede?

Tja...Is natuurlijk ook weer zo'n keuze.;) Waar je even op moet letten is, dat na de heat die je gereden hebt, er van je gevraagd wordt om baaninzet te doen. (Meestal zo, dus ws ook bij Traxxas Days) Ook is het handig even te bekijken of, en hoeveel, "sleuteltijd" je nodig hebt. Je zal maar schade rijden...:mrgreen:

Laatst bewerkt:
slashbasher heb je je ingeschreven in de stock? Ik hoop dat je aardig goed bent wordt dan spannend tot nu toe alleen wij 2 dan in de stock tot nu toe.

en ik heb alvast m'n kap aangepast zodat als er veel rode slashen zijn ik de mijne kap herkennen heb er stikkers van hfcc erop geplakt:mrgreen:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ben benieuwd of je door die paar kleine stikkertjes je auto kan herkennen op afstand;)ik zou wat stroken fluo tape ofzo erop doen;)

op de achterkant zit ook nog nummer 1:rolleyes: op de achterkant. En ik herken hem er echt wel tussen hoor en wat ik weet worden er geen nummers gebruikt bij de wedstrijd dus je zou kunnen zeggen dat ik nummer 154 ben:o ik herken hem vooral aan de witte vlakken die je ziet van een afstandje.

En de voorlopige heatindeling & tijdschema staat online (zie voor de links 1e post)

Ik heb PRO 2WD & PRO 4WD als gecombineerde sectie aangemaakt en momenteel is het nog mogelijk om die elk een eigen kwali heat te geven. Mochten er meer rijders komen dan zullen de kwali's gemend gaan worden maar met een eigen uitslag en de finales zullen apart gereden worden voor de PRO 2WD en PRO 4WD.

Kijk allen aub goed naar de aanvangstijden en bij aankomst op de MVW meldt je zo snel mogelijk aan in de kantine aan de bar. Leen transponders zullen pas bij aanvang van de heat / finale uitgerijkt worden en dienen na de heat ingeleverd te worden. Kosten voor het gebruik van een leentransponder is 5 euro per persoon / voertuig.

Ingeschreven voor de Slash stock klasse:mrgreen: ff back to basic racen....Heb er zin an!!!

Heb zelf geen transponder. Hopelijk heeft de organisatie er nog eentje beschikbaar. Zoniet...Tja...Dan is het jammer. Of is er iemand die een reserve transponder heeft??

Pinky: Hoe laat moeten de rijders er eigenlijk wezen? 8:30/9:00u??

Laatst bewerkt:
Moet de Slash 4WD nou met de stock banden rijden?
Toen ik deze voor het eerst testte bij de MVB glee ik zijwaarts over het circuit!

precies dus iedereen net zo veel geglij ;) ik reed afgelopen zondag nog heel even met mn slash 2wd met stock bandjes op de baan van MVW, maar het was prima te doen hoor

Ik ga het beleven....Alweer veelste lang geleden dat ik op een baan heb gereden...Nogmaals...Zin an:mrgreen:

We hebben leen transponders die na elke heat terug moeten (teveel transponders moeten uitgeleend worden) Hier zijn 5 euro extra kosten aan verbonden. Tijden en dergelijke kan je in het tijdschema terug vinden (zie 1e post)

We hebben leen transponders die na elke heat terug moeten (teveel transponders moeten uitgeleend worden) Hier zijn 5 euro extra kosten aan verbonden. Tijden en dergelijke kan je in het tijdschema terug vinden (zie 1e post)

Geen punt... Als er maar eentje beschikbaar is.....Anders kom ik voor niks;) Tijden ga ik even teruglezen...Tnx!

ik ga er wel 1 halen ben ik daar ook vanaf.
wat kost die en waar kanje die halen?
zo'n transponder.

zo ga nu me auto helemaal strippen en kijken wat ik nog tegenkom.
het is toch rotweer dus lekker een muziekje aan bakkie leut erbijen lekker vieze handen krijgen.

Laatst bewerkt:
Back