Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is tooch helemaal van deze tijd om pas vrijdag avond om kwart voor tien in te schrijven?. Misschien dat er iets langs komt wat nog leuker is. Je moet je opties zo lang mogelijk open houden hoor!
jammer dat er nog zo weinig inschrijvingen zijn. Zeker omdat het zo'n mooi circuit is waar gereden gaat worden. Het allerbelangrijkste is echter dat het gezellig wordt!
tja... mensen zijn er die het de wedstrijd leiding moelijk willen maken om precies op het einde in te schrijven ja. Is dat soms ook al een wedstrijd geworden wie zich het laatste heeft ingeschreven...
gister nog even gereden, de baan was helemaal naar de knoppen door het BNK maar we hebben de boel gelukkig gerepareerd.
tis aardig glijden op stock bandjes. constant wil de achterkant van je wagen links or rechts om je voorkant inhalen
eigenlijk moet ik al mijn diffs aanpassen op de situatie " geen grip " maar ik vind het wel best zo. geen zin in
zo is het, ik heb ook niks meer aan mijn diffs gedaan. Driften is trouwens ook niet verkeerd. Dat lukt me al aardig onroad en met het dagje gastrijden in bergschenhoek heb ik het off-road driften ook al aardig geleerd op die stock bandjes haha