Voor wat meer stuur werk is na gedacht om wat leuks te bedenken , nu had ik in utrecht een leuke brug mogen ervaren als extra behendigheid .
Daar ik Bas ook gesproken heb op dit event , zei ik tegen hem dat het op de baan in berkel ook wel leuk zou zijn en Bas gaf aan dat het inderdaad mooi was maar dat het ook een functie moest hebben binnen de opbouw en ideeen van de baan .
De woorden van Bas in mijn gedachten gehouden en zo ontstond er prompt een leuk idee deze week in mijn brain's
Ik had her en der nog wat hout materiaal over en nog een rubber mat wat ooit voor het darten gebruikt werd .
Deze materialen allemaal in de hersen kamer gehusseld en een mooie weg versmalling/verhogen gemaakt alwaar het idee achter ligt dat het niet een gewone "brug" is maar dat er op dat stuk aan de weg gewerkt word

Door dat laatste heeft het dus een andere functie dan een brug en past het in mijn ogen prima bij de baan , er valt mooi een diorama idee omheen te maken
Plaatjes bij de praatjes :
de "brug" , simpel uit wat triplex en wat rond slingerend hout
Het gebeuren voorzien van de zwart rubber mat en deze op maat gesneden
Even een opstelling gemaakt voor het idee wat ik bedoel kwa aankleding
De verhoging lijkt op de foto niet erg hoog maar ik kan uit ervaring vertellen dat hij hoog genoeg is
een foto waarbij de voorwielen in de lucht hangen van de 4 asser
Ik vond het een leuk en functioneel idee als aanvulling op de baan , nu nog afwachten wat de organisatie er van vind ??
Groet Ivar