RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Evaluatie Rijdag 23 augustus te Berkel en Rodenrijs

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Gezien de mooie foto's en filmpjes mogen we weer spreken van een geslaagde rijdag. Deze keer waren we met een wat kleiner groepje gezien de vakantie periode, maar dat mocht zeker de pret niet drukken. De nieuwe ruimte gaf het geheel een ruimtelijke aanblik, en zeker de loopruimte rondom was een verbetering. Enkele nieuwe rijders lieten hun mooie trucks hun rondjes toeren, dat is zeker een aanwinst en een lust voor het oog, welkom bij de groep.

Ook enkel nieuwe projecten werden op de proef gesteld, de wegversmalling van Ivar was een succes te noemen, en ook de los trechter van Bas werkte, na wat aanpassingen, naar ieders tevredenheid. De gestorte maiskorrels waren echter te zwaar, maar de Sorbo korrels, van gedroogde versnipperde maisstengels, werden vlot opgezogen in de trechter.

De volgende projecten staan in de planning:

1) De rotonde (Frans)
2) Wormwiel voor de los trechter goot (Bas)
3) Lantarenpalen, die tevens dienen als klem voor de grasstroken (Bas)
4) Nieuwe baan c.q. projectondergrond platen (Frans)
5) Overspanning voor diverse elektra kabels. (Bas - Frans)

Kortom, weer een gezellige leerzame dag met veel plezier en kennis overdracht.

Even nog een kleine negatieve opmerking: De grasranden werden door sommige truckers wel eens gebruikt c.q. verschoven, maar helaas niet weer terug gelegd. Laten we er, mede ook voor promotie filmpjes en foto's, ALLEMAAL op toezien dat de grasranden netjes aansluiten op de rijbaan. Ik hoop dat de klemmen met lantarenpaal hier een verbetering voor is.

Spreek jullie later.

@Ivar,

Had dat filmen vanuit de bus 1x thuis gedaan met mijn vorige camera.
Hier was meer licht dus iets beter resultaat.

Echter in het wagenpark is nog een speciale videowagen.
Geheel bediend door Bruder vrouwen :D

Op de foto staat hij nog met de vorige camera. Bevestiging moet
iets aangepast worden voor de huidige.

camerawagen.jpg

Ik zie dat het een geslaagde dag is met steeds meer bebouwing langs de baan, helaas steeds als er een rijdag is ben ik de pineut met werken. Hoop snel eens met mijn Trucks de baan mogen betreden de volgende keer...

hallo allemaal,

ten eerste vond ik het heel gezellig zaterdag.
weer veel nieuwe mensen leren kennen en veel ideeën opgedaan voor mijn eigen trucks.

ten tweede hebben jullie daar een mooie ruimte. De baan begint al mooi vorm te krijgen met alle projecten die zijn gebouwd. (het ziet er mooi uit!)

ik heb genoten

met vriendelijke groet,

Bram Jansen

hallo allemaal,

ten eerste vond ik het heel gezellig zaterdag.
weer veel nieuwe mensen leren kennen en veel ideeën opgedaan voor mijn eigen trucks.

ten tweede hebben jullie daar een mooie ruimte. De baan begint al mooi vorm te krijgen met alle projecten die zijn gebouwd. (het ziet er mooi uit!)

ik heb genoten

met vriendelijke groet,

Bram Jansen

Hoi Bram,

Dank je voor de lovende woorden, maar ook jou Trucks waren de moeite waard om gezien te worden. Ik hoop dan ook dat je er de volgende keer weer bij bent. Spreek je later.....

Ik zie dat het een geslaagde dag is met steeds meer bebouwing langs de baan, helaas steeds als er een rijdag is ben ik de pineut met werken. Hoop snel eens met mijn Trucks de baan mogen betreden de volgende keer...

Hoi Remco,

Ja met de bebouwing gaan we de goede kant op, en wat de datums betreft hoop ik dat je er de volgende keer wel bij kan zijn. Jouw truck is zeker de moeite waard om gezien te worden toch.....

Spreek je later.

Promo filmpjes en foto's van onze rijdag te Berkel en Rodenrijs

Hallo RC Indoor Truckers,

Het moet mij toch even van het hart dat er weer hele mooie foto's en filmpjes zijn gemaakt. Het geeft onze rijdag een glimmend randje waar we met z'n allen trost op mogen zijn. Cor, Ivar, Benjamin en Edu bedank daarvoor.:yes:

Spreek jullie later.....

Lantarenpaal en grasrandhouder

Hallo RC Indoor Truckers,

Onze lantarenpaal en tevens grasrand houder is geboren. Ik heb van een alu stripje en buisje een klip gemaakt met daarop een lantarenpaal. Hiermee is denk ik het probleem van het wegschuiven van de grasrand opgelost.

full

De strip komt 15cm onder de rijbaan en 8cm onder de grasrand. Er zit nog geen verlichting in, maar dat zou in de toekomst aangebracht kunnen worden. Eerst maar even een 20 stuks maken, Pfffffff......, en op de eerst volgende rijdag uitproberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vermoed dat de hobbels wel mee zullen vallen ;)

Maar mooi werk Bas , genoeg te doen dan zo te zien :D

Voor me zelf ook weer naast de trucks ook weer met een gebouw gestart .

Eerst nog de kleine loods die ik al heb aangepast , ik kreeg van onze overburen bij het werk een paar mooie bruikbare stickers.

De loods is nu een dependance van Boels rental geworden :D

Foto-X7ZPVQQP-D.jpg

Mooi plaatje met de Scania

Foto-VKCC3ZPI-D.jpg

Ik kreeg ook nog een tip dat er een receptie/winkel deel misde bij het plaatje dus gestart met het maken van een soort bij gebouw , deze maak ik van de overgebleven materialen .

Foto-MIFOIXSC-D.jpg

Naast deze dus ook gestart met een nieuwe te maken loods , deze maak ik van overgebleven materiaal wat ik nog had liggen van mijn gewezen treinbaan.

De platen uitgetekend

Foto-ISRUAHW8-D.jpg

Foto-UXRDX464-D.jpg

Er komen doorgangen in die hoog genoeg zijn voor alle trucks , kwa diepte zal er een volledige trailer in gaan passen , de truck zal dan buiten moeten staan .

Daar ik nu voor Euromaster werkzaam ben zal het waarschijnlijk een euromaster worden , het staat nog niet definitief vast maar het idee is wel aanwezig :D

Ik ga het materiaal eerst zagen en bewerken dat het in elkaar gezet kan worden en dan kijken wat het definitief word .

We zijn dus weer lekker aan het hobby'n naast het gezinsleven :D

groet Ivar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back