RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Losplaats aangepast ivm hoogte en trekkracht trucks

je moet alleen wel rekening houden dat je minimaal 2,50m op rij plaat hebt anders gaan het niet lukken met er op rijden bas.

maar daar zal je zelf wel aan gedacht hebben toch.

Frans,

Je had helemaal gelijk ;), mijn lege combinatie kwam niet omhoog :(, de wielen slipte door. Ik heb nu de hoogte aangepast op 12cm. De oprij banen zijn ieders 115cm, en het middenstuk 90cm, de totale lengte is 320cm.

full

Nieuwe los trechter:

full

Oprij hoogte van 12cm is nu perfect:

full

Mijn truck gaat nu vlot omhoog, en als ik halverwege stopt, trekt hij weer perfect op. Bedankt voor de tip, hebben we de 23e geen last van slippende wielen c.q. combinaties. Nu even nog alles een likje verf en klaar is kees.:rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er erg goed uit, alleen wordt de bereden ruimte zo niet een beetje krap?
Er komen steeds meer mooie bouwen bij

23e in een nieuwe ruimte

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Voor as zaterdag heb ik een grotere ruimte gereserveerd :p, rondom geen stellingen meer en ook geen planken meer aan de muur. Bij de ingang wil ik 3 grote tafels neerzetten om aan onze trucks te sleutelen.

De ruimte is 15x10 meter daar past onze baan van 7x10 meter ruim in met rondom genoeg loopruimte. De nieuwe laad en los trechter wil ik aan een van de lange zijde plaatsen waardoor er qua rijbaan geen ruimte word afgesnoept.

Baan projecten zijn:
Ivar : garage, tankstation en weg ver smaller meenemen.
Frans : zal zijn bouwplaats meenemen.
Bas : mijn laad en los trechter, en logistiek centrum.
Cor : Garage en loods

Door de bredere ruimte rondom zal het denk ik toch niet te vol lijken. Als dat wel het geval is dan passen we dat ter plekke aan tijdens de opbouw.
De verwachting is dat er 12 rijders zullen komen (vakantietijd), dus met de drukte valt het wel mee dan.

Tot vrijdag, spreek jullie later......

Hoi bas als jij het nodig vind heb ik nog een loods een grote vierkante. daar heb ik wel ruimte voor nodig. kijk op mijn foto album voor de foto ervan gr benjamin

Ben zeer benieuwd voor Zaterdag :D

Hoop mijn Aeromax Tropics af te hebben zodat die daar zijn debuut maakt :p

Mooi Nieuws Bas :)

Mocht je vrijdag avond al wat op gaan bouwen , laat even weten als je hulp nodig hebt , woon niet echt ver uit de buurt ;)

Voor de rest ik zal al het geen wat ik aan bouwsels en aanverwanten meenemen , mits het in de scooby past haha

Kwa lading nog wat leuk materiaal gesprokkeld dus we hoeven ons niet te vervelen :D

Groet Ivar

Hoi bas als jij het nodig vind heb ik nog een loods een grote vierkante. daar heb ik wel ruimte voor nodig. kijk op mijn foto album voor de foto ervan gr benjamin

Hoi Benjamin,

Je kan je projecten gewoon meenemen hoor, er is altijd wel een plaatsje te regelen. Zie je zaterdag

Nieuwe pallets met lading

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Naast de normale pallets en aardappelkisten, zijn er nu ook pallets met lading gemaakt kijk even mee:

1) Pallet met tuinpotten
full

2) pallet met straatklinkers bruin
full

3) pallet met straatklinkers licht bruin
full

4) pallet met straatklinkers donker bruin
full

Alle pallets zijn door de cliënten van poortwerk met veel plezier voor ons gemaakt, en voorzien van een laagje blankevernis. As zaterdag heb ik ze bij me, tot dan.

Hoi bas ziet er leuk uit die palletjes misschien neem ik er wel een paar wat zijn de prijzen misschien handig om even te melden?

Hallo allemaal,

De meesten van jullie kennen mij nog niet maar ik zit bij de asfalt rockers voor een jaar ongeveer en ben al ruim 11 jaar lid van modelbouw vereniging Woubrugge.

Ik ben Bram Jansen woon in Alphen aan den Rijn en ben 23 jaar. Ik ben begonnen met boten en vliegen en sins een jaar met trucks heb nu een scania bakwagen en een man tgx 18.540.

Ik zou me graag nog aanmelden voor aanstaande zaterdag

Lijst rijdag berkel rodenrijs

1 -Bv3l 2.4ghz
2 -Frans
3 -Subie Prins (Ivar ) 2.4ghz
4 -Porschi (Richard) 2.4ghz
5 -vwforum (Willem) 2.4ghz
6 -Volvo Ben (Benjamin) 2.4ghz
7 -Cor 2.4 Ghz
8 -Mark van Andel 40 Mhz
9 -QMaverick (Edu) 2.4ghz
10- Michel 2.4
11- Bramja 2,4ghz
12-
13-
14-
15-

Met vriendelijke groeten
Bram Jansen

full

full
full

Het was een leuke en leerzame dag , wat materiaal kunnen testen en het 1 ging wat beter als het ander , ach zo blijf je bezig nietwaar ;)

Alle deelnemers en organisatie bedankt voor de gezelligheid !

Was ook leuk om er een nieuw gezicht bij te zien , leuke trucks Bram !

filmpje van het event staat binnen kort online of kijk even op de facebook page :D

Groet Ivar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back