RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes Willem , ik word weer papa en ze is de 23ste uitgerekend, maar het kan ook eerder dus even afwachten allemaal

En dat beide leuk is , een geboorte blijft bijzonder .

Groet Ivar

Hoi Ivar, das mooi nieuws man, spannende tijd....maar wel een hele mooie toch....:p

Graanschuur en trechter is klaar......

Hier bij enkele foto's van de graanschuur met los en laad-trechter:

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem mijn shovel mee mijn truck en dieplader / Heel misschien de lzv combinatie om te kijken hoe het rijd test fase!

Het behang was zeker een hoop werk bas?^^ Of heb je het gemetseld haha

Hihi, ik heb met behang gemetseld zodat er uit 1 rolletje zoveel mogelijk beplakt kon worden. Zijn totaal toch nog 5 rolletjes geworden hoor. Het geheel is met stijfsel geplakt, en daarna nog eens 2x met die stijfsel behandeld, zodat er een matte beschermlaag opzit. Dus bescherm tegen jou rijstijl:rolleyes:......hihi:D:D, nee hoor grapje.... Spreek je later

1 Bv3l
2 cor
3 edu
4 mark
5 Willem
6 ben
7 Jeroen
8 Peter
9 rolf
10 ivar (subie prins)
11 richard
12 Rick Dumoulin
13
14
15
Groet Rick

Pas maar op het word nu so wie so oefenen voor mijn aangezien ik met de LZV combinatie kom!!! En me shovel dus berijd je maar voor ik ga zo voorzichtig mogelijk rijden.

Het is niet makkelijk om een bak wagen en dolly met dirk van den broek trailer om te draaien. Of de trailer verlichting op tijd af zou zijn betwijfel ik.

lzv rijden is niet zo moeilijk ben komt er allemaal gewoon achteraan heb in utrecht ook paar keer lzv gereden met jullie dolly en oplegger

Hoi bas is er ook zaagsel aanwezig zodat ik de lego shovel een beetje kan uitproberen?

Want ik zit te denken om een soort u muurtje te maken dat als ik ga scheppen dat ik niet al het zaagsel overal naar toe laat duwen... Gr Benjamin

Hoi bas is er ook zaagsel aanwezig zodat ik de lego shovel een beetje kan uitproberen?

Want ik zit te denken om een soort u muurtje te maken dat als ik ga scheppen dat ik niet al het zaagsel overal naar toe laat duwen... Gr Benjamin

Hoi Benjamin,

Nee, er is geen zaagsel, heb nog wel mais in de aanbieding. Wat die bak betreft, lijkt me dat een goed plan, je schept dan makkelijker je bak vol.

Omdat ik mais te zwaar vond ben ik overgestapt op Sorbo knaagdieren korrels, dat is licht, stofvrij en heeft toch de goed volume. Zakje a 5 kilo zijn in de dieren zaak te koop.

Zaagsel of haksel (beukensnippers) zijn te zacht, hoekig c.q. puntig en blijven makkelijker in een trechter hangen, vandaar dat ik dat zeker niet gebruikt.

Hoi bas,

Dat ben ik inderdaad wel met je eens, Maar ik zit eigelijk te denken of die korreltjes niet te zwaar worden wat betreft het til vermogen van de heftruck,

Nouja we zien het wel des noots neem ik wel me houtsnippers mee. voor eigen hoekje te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back