RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik ben er als het goed is ook bij
Heb in iedergeval geen storingdienst

Oke Frans je staat erbij, was even benauwd dat we het zonder:confused: rotonde en hoekstukken moesten doen:

1 Bv3l
2 cor
3 edu
4 mark
5 Willem
6 ben
7 Jeroen
8 Peter
9 rolf
10 ivar (subie prins)
11 richard
12 Rick Dumoulin
13 Frans Wiggers
14
15

Hoi frans / Bas,

Ik zit te denken om mijn loods en bruder hekjes mee te nemen.. Met de heftruck en palletjes natuurlijk maar is hier wel plaats voor anders neem ik gewoon mijn truck en de shovel mee... aangezien ik niet alles in de auto kwijt kan...

Voor de baan inrichting is het misschien mooi... Of eventuele weg afzetting.
Ik hoor het wel groetjes Benjamin

Hoi frans / Bas,

Ik zit te denken om mijn loods en bruder hekjes mee te nemen.. Met de heftruck en palletjes natuurlijk maar is hier wel plaats voor anders neem ik gewoon mijn truck en de shovel mee... aangezien ik niet alles in de auto kwijt kan...

Voor de baan inrichting is het misschien mooi... Of eventuele weg afzetting.
Ik hoor het wel groetjes Benjamin

Hoi Benjamin,

Je mag het van mijn meenemen hoor, Cor heeft aangegeven om zijn garage thuis te laten, dus valt er een plek vrij.

Spreek je later......

Ivar gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Namens alle rijders van Berkel en Rodenrijs. Veel geluk en plezier met de kleine meid.

Dieplader voor de shovel

Hey berkel vrienden,

Ik heb voor berkel en rodenrijs me dieplader afgemaakt samen met me paps.
We hebben hem stevig laag op de grond aangebracht zo laag dat er net 1 en 1 half millimeter op de grond hangt. Ik vind het een super mooie combinatie zo maar het is nog niet af: De dieplader krijg nog trailer verlichting en 1 zwaailamp maar dit is niet gelukt helaas voor berkel en rodenrijs.!

Hier de foto's:

Truck met dieplader:

full

Nog 1 van de truck en dieplader:

full

En natuurlijk de shovel als lading:D!

full

Groetjes benjamin

Laatst bewerkt door een moderator:
Laad en Los graansilo van de RC Indoor Truckers

Hallo RcIndoorTRUCKERS,

Vandaag heb ik nog even de laatste hand gelegd aan de laad en los graansilo en deze even getest op een perfecte werking, kijk even mee op:

http://youtu.be/kF6z4rdPSms

Laatst bewerkt:
@Bas

Ziet er zeer goed uit :)
Neem op de rijdag ook mijn kipper mee om
je nieuwe silo te gebruiken.

Uitnodiging is verstuurd

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Ik heb zojuist, middels een PB-tje, de uitnodiging voor as zaterdag verstuurd, mocht je niets in je postbus vinden, stuur mij even een berichtje.

Allemaal veel plezier met de voorbereiding, accu's laden en transportkisten vullen, en zie jullie zaterdag as om 9:30 uur te Berkel en Rodenrijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back