RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst rijdag 2014 te Berkel en Rodenrijs weer GESLAAGD

Hall o Indoor Truckers,

De eerste rijdag van 2014 zit er al weer op, en zeker weer geslaagd te noemen. Het was lekker druk, zodat het op de stuurmanskunst aankwam van de trucker om schadevrij rond te toeren. Overigens lukte dat best bij de meeste van ons. Wel gaf het aan dat we nu qua rijders wel op het maximum zitten van wat de baan aankan.

Vele van ons zijn oude rotten in de modelbouw, maar er waren ook enkele nieuwkomers die ik van hieruit van harte welkom wil heten in onze mooie hobby. Dat ze er net als wij, vele mooie uurtjes aan mogen beleven.

Allemaal hartelijk hartelijk dank voor deze geslaagde dag, en we spreek elkaar later.....:thumbsup:

Bas jij ook bedankt namens alle deelnemers voor dit geweldige initiatief.
Dat deze prachtige meetingen nog lang mogen doorgaan.

bedankt.jpg

Mooie Foto's en filmpjes weer top ! van een ieder :)

De uitdaging om te sturen met meer trucks :

een kwestie van geduld hebben voor elkaar ;)

en rustig rijden en goed (uit) kijken :cool:

Groet Ivar

Yep haha goed onthouden :)

Ga me denk maar richten om een bergingswagen te gaan maken , wel handig bij gestrande voertuigen die spanningsloos staan ;)

ik heb nog ruimte voor 1 project , en je bruder mack heeft mij op een idee gebracht , dus denk dat dat wel wat word :)

de ander hulp diensten :brandweer en ambulance + politie diensten kan cor verzorgen :)

groet Ivar

Cor is ook bezig met een takelwagen. Het huidige projekt (Retro dumptruck) krijgt die opbouw ;)

Dus dat wordt concurentie op de baan in de toekomst.

Wie is het eerste ter plaatse en incasseert de sleepkosten :)

Ja, ja, Het bedrijf Caramba verlegd continu zijn grenzen.

Haha goed bezig cor

Maar ik zie het niet als concurrentie :)

Aangezien ik zoals al tegen je gezegd nog een lepel constructie kan maken en ik op een trailer al reclame van Auto Huvers (bergings bedrijf) heb staan , ben ik op zijn bedrijfs site www.autohuvers gaan kijken wat voor trucks ze ooit hebben gehad , ik kwam een foto van een amerikaans model wat een beetje lijkt op de mack bruder.

Ik ga dus een lepel truck maken in de kleur en ongeveer de uitvoering van Huvers , uiteraard met onze eigen swing/draai en zwaar genoeg om trucks te bergen .

Dus dat word retro oldtimer takel bedrijf Caramba !!

en nieuw retro takel truck Prins die in contract rijd als zzp'r bij Auto huvers

Word alleen maar gezelliger op de baan :D

groet Ivar

"Maar ik zie het niet als concurrentie" Gelukkig maar, kunnen we samen weer door 1 deur :p

Als zzp'er is er genoeg personeel te krijgen bij Bruder. Ze zeuren en klagen nooit en hoeven ook geen eten en salaris :) :) :)

Ik zie de bestuurder bij caramba geregeld een siësta :sleeping: houden :p
en met een flinke aanloop pas je altijd met z'n twee door een deuropening

haha

En bruder personeel is een 1 malige investering ;)

Wat er bij komt dat kost het meeste haha

groet Ivar

Zo even aan de hobby geweest.

bij deze ben ik met een bouwplaats bezig voor in de baan

hier alvast wat foto's

Ook komt er natuurlijk een bouwkeet op de bouw te staan.
hier onder een voorbeeld.

En een begin met de bouw van het model.

Bouw hekken ook binnen gekregen vrijdag

Ziet er goed uit Frans, ik ben sinds kort ook weer verder gegaan met bouwen van een brug om daarnaast aard/zand te kunnen storten voor een helling...

Inderdaad. Als iedereen zich zo inzet voor het aankleden
van de baan kan Bas straks ook gehoor geven aan demo
verzoeken van bedrijven - tentoonstellingen - evenementen etc. :D

Trechter voor op de baan

Hallo Allemaal,

Als eerste, Frans dat wordt mooi man, zo langzamerhand wordt het geheel straks een mooi project.

Heb zelf ook niet stilgezeten, ben druk met de bouw van een zandtrechter voor het laden van mijn kieper. Dit sluit aan bij de oprit en los station die ook in de maak is. (fotos volgen)

Bouw ze allemaal, mogelijk tot zaterdag in Goes, anders zeker eind maart in Berkel en Rodenrijs.

full

Bij ons komt de keet altijd op een uitschuifaanhanger, kan je twee dingen in een keer vervoeren op een dieplader niet want dan zit je met een deelbare lading en mag je niet uitschuiven

Frans, waar heb je de wanden van gemaakt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back