RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Off-road te Berkel en Roderijs - Bleiswijk

Hallo RC Indoor TRUCKERS,

Mogelijk dat we op de 2e rijdag van 2015 een Off-road parcours hebben, ik heb afgelopen dagen mijn SCX10-Dingo in elkaar gezet, en wacht nog even op wat beter weer om hem een kleurtje te geven.

full

Wat het Off-road rijden betreft, wil ik weten of er bij jullie ook belangstelling is, laat het mij even weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
als we met de trucks en graaf machines een hoop zand kunnen verplaatsen ook wel anders heeft het voor mij geen zin wel mooi om even te kijken natuurlijk

2e rijdag 2015 te Berkel en Rodenrijs.

Hallo RCindoorTRUCKERS,

De 2e rijdag voor 2015 staat weer in de planning voor zaterdag 14 maart.

Laat mij even per omgaande even weten wie er komen:

1. Bv3l :rolleyes:
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

ik zou graag ook eens een dagje mee rijden wordt eerste x rijdag voor mij als het zou mogen heb tot nu toe enkel een trekker en een 2.4ghz zender

Tooth trailer kan je altijd lenen van iemand op de rij dag.

Mijn Dirk van den broek heb al achter een hoop trekkers gezeten.

okey das super zal eens doorwerken om de trekker er wat knapper uit te laten zien is nu nog een kaal chassie met eigen ontwerp voorloper

ik zou graag ook eens een dagje mee rijden wordt eerste x rijdag voor mij als het zou mogen heb tot nu toe enkel een trekker en een 2.4ghz zender

Dat is geen probleem, zet je modelbouwformname even op de inschrijflijst, dan komt het helemaal goed. Wat een trailer betreft ik heb er altijd 3 bij me, daarvan mag je er wel eentje gebruiken hoor. Spreek je later.

Voorlopig ben ik er even niet bij, Actros wordt flink gerestyled, zodra deze weer operationeel is ben ik weer van de partij

Bijwerken rijderslijst voor de 14e

1. Bv3l
2. Cor Bakker
3. willem
4. benjamin
5. edu
6. mark
7. toothpaste
8. Michael
9. Frans
10. Michel (misschien)
11. Sven (modeltrucker93)