RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo RCindoorTRUCKERS,

Ik heb voor de maand september alleen nog de zaterdag van de 12e vrij om een rijdag te regelen, Ik weet niet of Frans al zover is dat we dan kunnen gaan rijden, maar geef je alvast op voor die dag, dan hoor je later of het doorgaat op de 12e. Anders wordt het begin Oktober.

1) Bas van Driel
2) ......
3) ......
4) ......

12 September is er ook een modeltruck meeting in Nieuwveen van de Asfalt Rockers.
Vind het erg moeilijk om dan een keuze te maken.

Ik wil erg graag naar Berkel maar juist die dag 12 September zou ik graag verschoven zien
naar een andere datum zodat ik geen Berkel meeting hoef te missen. :)

Laatst bewerkt:
Van mijner zijde kan ik die datum helaas niet , net als Cor al aan gaf zou het graag op een andere datum willen daar ik wel weer met wat trucks wil rijden :) .

Lijst zo ver :

1) Bas van Driel
2) silverpijl
3) powerpat
4) nico
5)
6)
7)
8)
9)

Grt Ivar

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Jammer maar helaas moeten we de rijdag in de maand september maar vergeten, te veel rijders zijn elders bezig en kunnen niet komen. Ik kom begin oktober weer even terug op het prikken van een nieuwe rijdag datum. Tot dan.

Oké...jammer voor diegene die wel konden. Soms moet je keuzes maken hè? We wachten rustig af voor een nieuwe datum. Zal zekers goed komen...

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Tja vele rijders zijn in de maand september druk elders in het land, ik zelf ga ook nog rijden in Gorinchem bij MBVP, ben daar dit jaar lid geworden. Frans heeft het druk met z'n werk en daardoor lopen de geplande bocht en rotonde reparaties vertraging op. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar voor de rijders die wel konden nog even geduld, we gaan zeker rijden in begin oktober kom daar later, na contact met Frans, nog op terug. In de maand november zal er niet gereden worden, maar mogelijk in december een jaar afsluiting rijdag lijk mij ook leuk, kortom nog 2 rijdagen voor 2015 in het verschiet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back