RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de eerste 3 baan-platen in de kleur gezet, en dat is perfect gelukt, zo nog 31 te gaan dan is de 1e ronde gereed.
20160204_160812.jpg

Ziet er goed uit he.... i

Hoi Bas ziet er goed uit ,maar mag ik je een advies geven dan zou ik de baan mat verven , bij een glimmende baan kan je de strepen als je aan de overkant staat niet zien door de glans een echte weg is ook mat

Hallo Cees,

Dat klopt, maar ik heb zijdeglans gebruikt, en de foto's gemaakt net nadat ik ze had geschilderd. Maar toch, bedankt voor de tip he...!!

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Vandaag samen met Cock Wiggers een flink stuk opgeschoten met de baanplaten. Er zijn er nu al 15 gereed en een stuk of zes al afgeplakt, klaar om te schilderen. Komende donderdag gaan we weer met 2 man verder, en als het zo in dit tempo verder gaat is de baan rondom zeker gereed voor eind maart. Wordt vervolgt.

Hallo RCindoorTRUCKERS,

Even weer een update van de nieuwe baan. Op 7 baan stukken na zijn alle baandelen van de 1e ronde, dat is alleen rondom, gereed. Aankomende week zal dus alles klaar zijn, maar we blijven dan niet stilzitten en gaan gelijk door met de 2e ronde, dat zijn alle baandelen binnen in.

Alle projectplaten zijn al rondom in de grondverf gezet en ook daar kunnen we de aankomende rijdag eind maart al gebruik van maken. Kortom: zoals het er nu naar uit ziet zal de complete baan eind maart gereed zijn.

Ik ben dus ook al begonnen aan een rij reglement en wat huisregels, want we moeten allemaal aan de pantoffel als we nog één stap op de nieuwe rij platen wil zetten. Dus komende rijdag schoenen thuis laten en slippers meenemen en als je op de baan moet zijn i.v.m. storing etc. DIT ALLEEN MET SOKKEN. Zo houden we onze nieuwe baan nog jaren in top conditie.

Zo vandaag zijn alle baandelen rondom gereed, en op 10 baandelen na zijn ook de binnenplaten en projectplaten gereed. Dus tijd even voor een nieuw logo>
Logo-rcindoortruckers-2016.jpg

aanstaande donderdag ga ik met Cock weer verder met het binnen gedeelte.

Even nog wat foto's van het schilderen van de baandelen:

20160215_160124.jpg

Drogen op de stelling 14 stuks tegelijk

20160215_160139.jpg

Verven van de projectplaten

20160215_160156.jpg

We hebben ook een mooie kist om alles veilig op te bergen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back