rc revell lucky xi 1:108

Klaas bedoelt dat het pas zaterdag is en je nog een half weekend over hebt. En je nu al de oplossingen voor je problemen hebt gevonden.

Dat is ook het leuke van de hobby, je het hem varend gekregen terwijl het lastig was, dat is toch leuker dan zo te kunnen varen?
Maar het dek vast lijmen?
Dan kom je toch niet meer bij de elektronica?

hoe bedoel je half weekend? om alles af te maken?
heb btw ook nog een kleiner projectje lopen
Inderdaad Thijs, om hem af te maken en ons te laten zien dat hij ook wil varen. En daarna verder met je volgend project. Eerst het één klaar, dat geeft voldoening. Gr. Klaas.

Inderdaad Thijs, om hem af te maken en ons te laten zien dat hij ook wil varen. En daarna verder met je volgend project. Eerst het één klaar, dat geeft voldoening. Gr. Klaas.
haha ik snap je ;-)
ook al is dat projectje maar 7,5 cm, en ben zoiezo meer bezig met de sleepboot.. in het bootje van 7,5 cm zit niet super kwaliteit elektronica in.
@ruudxd de "plaat" waar de stuurhut op staat is afneembaar

Laatst bewerkt:
Ik zou er geen 7,4LiPo in zetten, hij heeft nu al genoeg vermogen vind ik zo.

wel even het schroefje en roertje vervangen voor lichter spul, dan kan je nadat het dek er op zit eventueel nog ballast toevoegen mocht het nodig zijn. En daar kan je dan mee schuiven om hem écht netjes op de waterlijn te krijgen.

ben eigenlijk niet van plan het roer en de schroef te gaan vervangen. dan heb ik alleen maar ballast nodig, en ik vind dat ie zo mooi in het water ligt

ben eigenlijk niet van plan het roer en de schroef te gaan vervangen. dan heb ik alleen maar ballast nodig, en ik vind dat ie zo mooi in het water ligt

Thijs, balast is gewicht wat je kan aanpassen tot een gewenst resultaat. Je schroef en roer zijn vaste gewichten, niet schuifbaar. Weet je zeker dat je met opbouw erbij tot de juiste diepte gaat komen?

ja hij ligt perfect met deze setup. en ook met de opbouw er op
" stel" dat hij dan niet goed ligt vanwege de schroef enz dan had ik gewoon ballast voorin gelegd

hoi iedereen
vandaag het bootje met opbouw getest. geen video maar wel foto's:
full

full

heb het dek even met tape vast gezet
maar hij vaart mooi. ik vind het zelf een prachtig bootje om in het water te zien

Laatst bewerkt door een moderator:
En waarom geen video Thijs? Je maakt ons wel nieuwsgierig. Gr. Klaas.

hoi iedereen
vandaag de waterlijn afgerond :)
full

full

voor de eerste keer niet zo heel slecht vind ik zelf. paar plekjes verf onder de tape maar dat kon ik met een mesje zo een beetje weg halen
gr Thijs

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu weer goed dat deze kleiner is dan die van mij Thijs. Scheelt een stuk met afplakken en ziet er netjes uit. Nu nog even laten zien hoe hij (of zij) vaart. Gr. Klaas.

Back