rc simulator

• Topicstarter Topicstarter rcandre
  • Startdatum Startdatum
R

rcandre

Guest
hai, ik heb een redelijk klassieke vraag denk ik
ik zou graag starten met rc vliegen en ik dacht aan een simulator :confused:
nu weet ik niet welke ik het beste koop van deze 2 :

- phoenix 3.0 €120.98
(zonder zender)

- realflight g5.5 €147.98
(met zender)

ik heb natuurlijk het liefst het goedkoopste
maar hangt af van de kwlaiteit

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo André,

Er zijn wel webshops die Phoenix aanbieden voor 89,99!(incl zender) Is een prima sim met meer dan wat je misschien nodig zal hebben!

Naar mijn mening betaal je voor Realflight iets te veel, voor een hoop onzin wat je toch niet gaat gebruiken om te leren vliegen.(Online met anderen vliegen etc.)

Groeten, Robert

Sinds vandaag in het bezit van Phoenix en na het updaten (zaakje trekt gelijk diverse nieuwe omgevingen en kisten binnen) prima fun gehad. Mijn inziens een prima sim!

ikzelf heb al een tijdje de realflight 5.5 en ik vind die zeer prettig werken.
En ben je het even beu om serieus te oefenen dan kun ja nog altijd online lekker een potje vliegen samen met anderen.

Hallo André,

Er zijn wel webshops die Phoenix aanbieden voor 89,99!(incl zender) Is een prima sim met meer dan wat je misschien nodig zal hebben!

Naar mijn mening betaal je voor Realflight iets te veel, voor een hoop onzin wat je toch niet gaat gebruiken om te leren vliegen.(Online met anderen vliegen etc.)

Groeten, Robert
welke webshops

Ik zou zeggen probeer van allebei de demo ;] Real Flight G5 is best zwaar voor je pc. En Phoenix V3.0 ben ik nu aan het downloaden en proberen ;]

Ik zou Phoenix nemen kan je meer stunts doen ;] Althans dat neem ik waar van de filmpjes.

Realflight te koop: http://www.modelbouwforum.nl/threads/phoenix-2-5-vs-realflight-g5-3.111622#post2044230

Simulator gebruiken 'tegelijk' met live instructie zodat je geen verkeerde dingen aanleert. En simulators geven absoluut geen goede indruk van starten.
Twee elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs in NL&B
www.airtoi.nl/clubs.php3 -> clubs
www.modelvliegsport.nl -> clubs

Verplicht leesvoer
http://www.modelbouwforum.nl/forums/modelbouw-faqs/
-> Modelvliegen, algemeen
-> Aandachtspunten voor het beginnen met modelvliegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back