RC truckersmeeting Oudega 6 juni

Hallo,

Ook ik kan niet anders zeggen dan SUPER!! Geweldige dag, geweldig weer, gewelsige mensen. is de stress de volgende x zeker waard... ;)
Ik zal ook even wat foto's uploaden.
op naar de volgende x!!!

Foto-SRDUYRMT.jpg

Foto-T8FR3HXZ.jpg

Foto-HUIF73UM.jpg

Foto-7HBVCXBN.jpg

Foto-MUKJLDCR.jpg

Foto-7DYUYHCJ.jpg

Foto-RGPPQPMJ.jpg

Foto-UHR7XM6T.jpg

Foto-N4JJ4RBG.jpg

Foto-PBAOW8RR.jpg

Foto-Q3DYAB6G.jpg

Foto-8ETOGH7M.jpg

Foto-73DYRD4B.jpg

Foto-TAFJKZXU.jpg

Foto-HP4U4XKD.jpg

Hebben veel lol gehad. Commetaar is altijd welkom... ;)

Laatst bewerkt:
Wow dat ziet er allemaal zeer mooi uit hoor, er is zo te zien heel wat werk in gestopt. Erg leuk idee jammer dat ik het moest missen. Maar de volgende keer moet het gewoon lukken om er bij te zijn, en ik hoop dat mijn truck dan helemaal klaar is. Dus ik kan alleen maar zeggen mooi gedaan en leuke foto's zodat mensen die er niet bij waren toch mee kunnen genieten van het geheel. Mijn complimenten hiervoor.

groet Henk.

ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit.
gezellige drukte en mooi weer, en een goede
opkomst natuurlijk. jammer dat ik er niet bij kon
zijn.

Hallo,

Ook ik kan niet anders zeggen dan SUPER!! Geweldige dag, geweldig weer, gewelsige mensen. is de stress de volgende x zeker waard... ;)
Ik zal ook even wat foto's uploaden.
op naar de volgende x!!!

Foto-T8FR3HXZ.jpg

Hebben veel lol gehad. Commetaar is altijd welkom... ;)

Hallo Sjon,

Nog gefeliciteerd met je zoon, wel een beetje laat,m aar beter laat dan nooit hahahaha !

Zie ik het goed op de bovenstaande foto ?

Hangt er de blauwe Scania een blauwe 6 assige semi-dieplader ?, klopt dit ?

Piet,

die 6 assen kloppen idd wel......( even tellen en ik wist het hahaha)

volgens mij van twee Bruder diepladers aan elkaar......

Robert

robert heeft gelijk het zijn 2 bruder diepladers
die aan elkaar zijn gezet
heb de onderkant gezien van de dieplader

vr gr klaas

Hallo Sjon,

Nog gefeliciteerd met je zoon, wel een beetje laat,m aar beter laat dan nooit hahahaha !

Zie ik het goed op de bovenstaande foto ?

Hangt er de blauwe Scania een blauwe 6 assige semi-dieplader ?, klopt dit ?

Hoi Piet,

Dank je voor de felicitaties !! Ook hij was (kortstondig) aanwezig op dit geweldige evenement.

Zoals Klaas al zei, 2 bruder trailers aan elkaar gelijmt vlgs mij. schijnt ook nog redelijk door de bocht te komen.

Hallo Sjon, Robert en Klaas,

Bedankt voor het antwoord !

De Semi-dieplader ziet er wel leuk uit op de foto !

Trouwens leuke foto's van dit buiten-evenement !

tja, dat ligt wel wat in ons achterhoofd... (die van Klaas en mij)
maar daar heb je wel wat mensen voor nodig die er dan ook voor gaan en een vaste plek. Met deze meeting wilden we zien wat voor animo er überhaupt is voor zoiets. PLannen voor de volgende meeting liggen er al, misschien gaan we dat wat verder peilen ed.

Sjon

tja, dat ligt wel wat in ons achterhoofd... (die van Klaas en mij)
maar daar heb je wel wat mensen voor nodig die er dan ook voor gaan en een vaste plek. Met deze meeting wilden we zien wat voor animo er überhaupt is voor zoiets. PLannen voor de volgende meeting liggen er al, misschien gaan we dat wat verder peilen ed.

Sjon

Hallo Sjon,

Nou, ik blijf dit topic volgen, ik ben benieuwd en wie weet hé !!

Ik wil in ieder geval een keertje komen gastrijden, als de Semi-dieplader klaar is !!
Tenminste als dat mag, als niet Fries, hahahahaha ! :cool: :cool:

Hallo Sjon,

Nou, ik blijf dit topic volgen, ik ben benieuwd en wie weet hé !!

Ik wil in ieder geval een keertje komen gastrijden, als de Semi-dieplader klaar is !!
Tenminste als dat mag, als niet Fries, hahahahaha ! :cool: :cool:

heey piet

ik als niet fries kan zeggen dat jij en andere zekers welkom zijn!!! (vooral als je mooie trucks meeneem)

en sjon!

ik ben de volgende keer zeker van de partij en zal wel op tijd zijn voor eventueel opbouwen!!!

oudega meeting

hee hoi hier jeroen even uit assen ik heb me even aangemeld ben zaterdag bij jullie gaan kijken was echt helemaal top gezellige mensen super gastvrij heb een boel dingen gezien en dat was voor mij erg leerzaam ben zelf net begonnen aan een truck scania 6x4 dus alle info die ik krijgen kan probeer ik op te slaan jongens uit oudega super geregeld daar :p:p:p

heey jeroen
was jij die gene waar we me hebbe zitten babbelen over soorten trailers enzo

en motoren en bestuuring systemen?

Laatst bewerkt:
hee hoi hier jeroen even uit assen ik heb me even aangemeld ben zaterdag bij jullie gaan kijken was echt helemaal top gezellige mensen super gastvrij heb een boel dingen gezien en dat was voor mij erg leerzaam ben zelf net begonnen aan een truck scania 6x4 dus alle info die ik krijgen kan probeer ik op te slaan jongens uit oudega super geregeld daar :p:p:p

he jeroen

leuk dat je nu ook op het forum bent
ja het was zaterdag en geslaagde dag
zeker voor herhaling vatbaar
sjon en ik zijn al met de tweede keer in over
leg hoe en wat

vr gr klaas

Als ik het zo lees en bekijk,heeft iedereen een fijne dag gehad.Ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn.Dan is de oude Mercedes rijdbaar.
Graag ben ik dus weer van de partij(als het werk mij weer niet moet hebben).
gr Marcel.

Foto-UHR7XM6T.jpg

Foto-PBAOW8RR.jpg

is dit een standaard graafkraan?of is deze verbeterd?
als ze standaard is --> welk materiaal laad je ermee?
als ze verbeterd is --> wat is er allemaal aan veranderd?

Tim

Back