Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Ook ik kan niet anders zeggen dan SUPER!! Geweldige dag, geweldig weer, gewelsige mensen. is de stress de volgende x zeker waard...
Ik zal ook even wat foto's uploaden.
op naar de volgende x!!!
![]()
Hebben veel lol gehad. Commetaar is altijd welkom...![]()
Hallo Sjon,
Nog gefeliciteerd met je zoon, wel een beetje laat,m aar beter laat dan nooit hahahaha !
Zie ik het goed op de bovenstaande foto ?
Hangt er de blauwe Scania een blauwe 6 assige semi-dieplader ?, klopt dit ?
tja, dat ligt wel wat in ons achterhoofd... (die van Klaas en mij)
maar daar heb je wel wat mensen voor nodig die er dan ook voor gaan en een vaste plek. Met deze meeting wilden we zien wat voor animo er überhaupt is voor zoiets. PLannen voor de volgende meeting liggen er al, misschien gaan we dat wat verder peilen ed.
Sjon
Hallo Sjon,
Nou, ik blijf dit topic volgen, ik ben benieuwd en wie weet hé !!
Ik wil in ieder geval een keertje komen gastrijden, als de Semi-dieplader klaar is !!
Tenminste als dat mag, als niet Fries, hahahahaha !![]()
![]()
hee hoi hier jeroen even uit assen ik heb me even aangemeld ben zaterdag bij jullie gaan kijken was echt helemaal top gezellige mensen super gastvrij heb een boel dingen gezien en dat was voor mij erg leerzaam ben zelf net begonnen aan een truck scania 6x4 dus alle info die ik krijgen kan probeer ik op te slaan jongens uit oudega super geregeld daar![]()
he jeroen
leuk dat je nu ook op het forum bent
ja het was zaterdag en geslaagde dag
zeker voor herhaling vatbaar
sjon en ik zijn al met de tweede keer in over
leg hoe en wat
vr gr klaas
waar wanneer ik ben der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is dit een standaard graafkraan?of is deze verbeterd?
als ze standaard is --> welk materiaal laad je ermee?
als ze verbeterd is --> wat is er allemaal aan veranderd?
Tim