ron van sommeren
Forum veteraan
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waarom laat je dat hier zien?
Kan best wezen, maar voorlopig heeft hij wel gelijk.Exclusief gebruik van de 35Mhz voor de vliegende hobbyisten is Ron zijn stokpaardje![]()
Kan best wezen, maar voorlopig heeft hij wel gelijk.
Zo lang er nog vaarders zijn, die vinden dat ze best met 35 MHz kunnen gaan staan sturen ( 'ja hoor eens, ik heb die zender nou eenmaal') kun je dit niet vaak genoeg onder de aandacht brengen.
Ik vind het allemaal best, als mensen problemen hebben met dat ik een 35Mhz zender gebruik voor mijn boten, savage en hovercraft gaan ze maar naar de hobbyshop in Leeuwarden. Die man heeft hij mij het aangesmeert een paar jaar geleden. Zelf ben ik er pas later achter gekomen, maar ik ga zeker weer 200 euro ertegenaan gooien omdat die man een fout heeft gemaakt...
Verder zijn hier ook geen vliegtuigen in de buurt gelukkig dus die hebben geen last van mij.
Ik kom misschien wat direct en confronterend uit de hoek, maar kennelijk hebben een heleboel botenbouwers gewoon lak aan het feit dat ze potentieel een heleboel schade en/of letsel kunnen veroorzaken en over zo'n asociale instelling kan ik me behoorlijk kwaad maken.
Bestaat nog zoiets als RUILEN