Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wimg zei:Heb je ook foto's van de binnenkant?
Dan kunnen we ons een nog betere voorstelling maken.
Wim
wimg zei:Het is een 2 kanaals zender. Met het ene kanaal stuur je, met het andere trek je inderdaad de schoten aan. (Of zowel de grootschoot als de fokkeschoot, of alleen de grootschoot wordt aangetrokken kan ik van hieruit niet zeggen.
Wim
p.groen zei:Ik heb de boot ook gekocht, maar ik wat er op valt is dat volgens mij de boot niet echt gemakkelijk uit elkaar te halen is als je hem eenmaal hebt opgebouwd. Dit lijkt me onhandig met vervoer. Ik had eigenlijk gehoopt dat je de mast er gemakkelijk af kan halen, maar als alle touwtjes er aan zitten lijkt me dit bijna niet meer mogelijk. Ik heb de boot nog niet helemaal uitgepakt aangezien ik hem eigenlijk wil ruilen als hij altijd in elkaar moet blijven. Heeft iemand hier ervaring met het demonteren van de mast of een handige tip voor het vervoer?
sietse zei:
sietse zei:Enige wat je dan kan doen is je zeil flink vieren zodat hij niet teveel vangt en zoveel mogelijk vooruit duwt ipv opzij. Dan moet het nog wel lukken om halve wind te varen.
racebeest zei:p.groen zei:Ik heb de boot ook gekocht, maar ik wat er op valt is dat volgens mij de boot niet echt gemakkelijk uit elkaar te halen is als je hem eenmaal hebt opgebouwd. Dit lijkt me onhandig met vervoer. Ik had eigenlijk gehoopt dat je de mast er gemakkelijk af kan halen, maar als alle touwtjes er aan zitten lijkt me dit bijna niet meer mogelijk. Ik heb de boot nog niet helemaal uitgepakt aangezien ik hem eigenlijk wil ruilen als hij altijd in elkaar moet blijven. Heeft iemand hier ervaring met het demonteren van de mast of een handige tip voor het vervoer?
Tja, dat had ik ook maar hij past makkelijk plat liggend in de kofferbak, geen probleem voor mij dus.....