RCP-Lightning-Series (Indoor Montfort NL)

Ik heb wat links geplaatst op wat Duitse fora, dus je hebt kans dat onze oosterburen ook komen meedoen.
Ik hoop het in ieder geval, gezellig!

skyflake, telt je aanbod nog altijd? Binnenkort eens even gaan plannen en kijken of ik niet een (of meerdere) van die datums kan. Welke datums ga jij?

Met de B44 kan je gewoon rijden hoor.

Weet nog niet op welke data ik ga, maar ik kan de auto ook een keer bij je brengen :P ofzo

Nu is er altijd zoveel vraag voor indoorraces...

Nu organiseert Mach-one een serie indoor en wat valt er op?
Geen enkele 4wd 1:10 en geen enkele Slash en verder zéér weinig SC trucks!!!

Is iedereen al met de winterslaap begonnen?

Kom op met die SC trucks / 1:10 buggy's (2ws en 4wd) en schrijf je in om mooi binnen te kunnen knallen, is met zo'n weer als nu geen overbodige luxe...

Link naar info/inschrijving: Home

Waneer komt dit topic bij off road? (klusje voor een mod) Zo lezen een stuk minder off roaders het denk ik. Ik ben in ieder geval aanwezig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat ook de reden van de lage opkomst is ;

In de andere manege wedstrijden mag men zaterdag niet trainen wat wil zeggen dat jullie circuit tegen zondag ochtend al vol putten enz... ligt .
Daar veel mensen van een verdere afstand komen hebben ze niet de zin om zaterdag een groot aantal km te rijden en zondag opnieuw deze km te doen en dan is de omloop al kapot gereden door de plaatselijke piloten ...

Kan verkeerd zijn maar dit lijkt mij een logische reden..

Kijk naar de organisatie te Vlijmen Rosmalen, daar mag je zaterdag niet trainen, dus is het voor iedereen een nieuw circuit op zondag ochtend...

Daar KAN een kern van waarheid in zitten.

-Maar je zegt dat de baan dan stuk wordt gereden, ken jij de ondergrond daar?

-Ken je ook het materiaal wat ons ter beschikking staat om de baan te reconstrueren op zaterdagavond zodat zondag de baan er weer zonder putten bijligt?

-ALS blijkt dat de baan inderdaad helemaal kapot gereden is op zaterdag, zal er zondag weer een mooi uitgevlakte baan liggen.

-EN off-road op een biljartlaken is saai ;)

Ik wil zeker niet negatief overkomen op dit onderwerp...
Wil enkel mee helpen de oorzaak te vinden van de lage opkomst...

Hier is al direct een probleem opgedoken zoals u zelf aanhaalt, zoals de ondergrond die ik niet ken enz... Maar geef dan wat meer info over dergelijke zaken..

Snap ik/wij, waardeer ik ook dat je wilt helpen.

Maar ik/wij kunnen de ondergrond niet omschrijven, is een mix van aarde.
Maar aarde is geen aarde zoals leem geen leem is en astro geen astro.

Ik bedoel alleen maar te zeggen er zijn zoveel verschillende ondergronden dat het zéér moeilijk te omschrijven is wat er nu precies ligt...

Maar zonder de ondergrond te kennen ga jij er al vanuit dat ie niet voldoet om 2 dagen op te knallen...als je er 1 dag op kunt knallen lukt dat ook 2 dagen.
Alleen zal er dan na de zaterdag/trainingen mogelijkerwijs geschoven moeten worden!!

ik vind het fijn om ook zaterdags te kunnen trainen,
en zeker met dit weer,
hoe meer dagen ik kan rijden hoe leuker,
en de baan is voor iedereen hetzelvde,met of zonder knippen erin,dat maakt voor mij niks uit,daar kan je je auto op afstellen,

Bij de MAC-Vlijmen adviseren ze Jconcepts Goosebumbs,Losi Steppin en Losi Stud, maar dr zal ook wel een vergelijkbare band zijn van Schumacher verwacht ik (weet alleen niet welke).
Ik kom zaterdag niet trainen, laat me zondag verrassen, dus dat scheelt weer een beetje schuifwerk.

In de andere manege wedstrijden mag men zaterdag niet trainen wat wil zeggen dat jullie circuit tegen zondag ochtend al vol putten enz... ligt .
Daar veel mensen van een verdere afstand komen hebben ze niet de zin om zaterdag een groot aantal km te rijden en zondag opnieuw deze km te doen en dan is de omloop al kapot gereden door de plaatselijke piloten ...

Kijk naar de organisatie te Vlijmen Rosmalen, daar mag je zaterdag niet trainen, dus is het voor iedereen een nieuw circuit op zondag ochtend...

Nitromania style ftw? :D

bleek niet veel van waar, de baan in montfoort hield zich erg goed!

Back