Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja,... keuzes… keuzes… keuzes…!!! Tis maar hoe je het bekijkt, beide heats waren “NOOIT GEFILMD GEWEEST” als mijn auto niet kapot was op dat moment…...de rallycars daar rij ik nl zelf in (ik kan nog steeds geen 2 dingen tegelijk), en de heat daarna bij de Unlimited, daar moet ik baaninzetten, en wbt de Unlimited heat…daar heb ik nog gesmokkeld en niet baaningezet (oke, voor de helft)….foei…:murder:...!!! Finales, tja daar heb ik dus helemaal geen tijd voor, nu hebben sommigen rallycar rijders tenminste nog een blik op zich zelf kunnen werpen tozv de andere deelnemers, met uitzondering van “de camera-man”…
Het is een “extraatje” als herinnering aan de wedstrijd, en een promo voor diegene die niet precies weten wat een wedstrijd op Gouda inhoud, en hierdoor een kans gemist hebben…:teacher:...!!! Het zelfde geldt eigenlijk ook voor fotomateriaal, de 1 komt er op de ander soms niet…ik doe mijn best om iedereen een keer aan bod te laten komen, wat overigens nooit gaat lukken!!!
Het staat natuurlijk iedereen vrij om ook een filmpje te schieten of foto's en hier te plaatsen (en dat doen gelukkig sommigen rijders ook), ik ben nl geen duizendpoot:… rijden, baaninzetten, sleutelen, filmen, foto’s nemen, contacten leggen, enz enz, en eenmaal thuis…foto’s uploaden, filmpjes op youtube zetten (duurt trouwens heel lang) en dat dan weer zo snel mogelijk op het MBF plaatsen of FB, mijn wedstrijddag is ietsjes drukker dan die van jullie, om het zo maar eens te zeggen......!!!
….Leuke filmpjes mis alleen voor RALLY wel wat meer hindernissen op de baan….
Hindernissen mag hoor. Als het maar niet van die idiote hoge springplanken zijn die midden op een recht stuk geplaatst worden waardoor je auto onnodig schade kan oplopen.Kijk, een rallyauto mag best een beetje jumpen maar hou het in verhouding 1/10. Van mij mag je gewoon blad en vuil op de baan laten liggen, hoeft niet weggeveegd. Dotjes ben ik ook geen fan van, mja en chicanes geven ook wel leuk spectakel.Sneeuw zou heerlijk zijn. Maar dan is de heen en terugreis voor mij zo'n ellende.
![]()
RcRallyCup ERCE Eindhoven
9-2-2014 is alweer de volgende RcRallyCup wedstrijd, wederom zijn we weer te gast bij de ERCE te Eindhoven!! Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de “klusmannen” aldaar weer een uitdagend circuit gaan neerleggen, waar we veel plezier aan kunnen beleven!!
Het inschrijfformulier is inmiddels opengesteld voor inschrijving…
Inschrijfformulier ERCE Eindhoven
Heeft iemand toevallig een Cup machine motortje over welke ik over zou kunnen nemen? Zou op zich zondag graag mee willen doen met m'n M-06 Stratos. maar heb dus geen liggen. (en as usual ben ik veels te laat om ergens een op te kunnen scharellen. :| )
ps: Zijn er nog mensen die met een 2wd rally auto rijden?