***RcRallyCup winterseizoen 2013/2014***

Status
Niet open voor verdere reacties.
.......leuk filmpje, maar precies van de heat waarin meer dan de helft niet meedeed...das dan weer jammer....

Tja,... keuzes… keuzes… keuzes…!!! Tis maar hoe je het bekijkt, beide heats waren “NOOIT GEFILMD GEWEEST” als mijn auto niet kapot was op dat moment…:(...de rallycars daar rij ik nl zelf in (ik kan nog steeds geen 2 dingen tegelijk), en de heat daarna bij de Unlimited, daar moet ik baaninzetten, en wbt de Unlimited heat…daar heb ik nog gesmokkeld en niet baaningezet (oke, voor de helft)….foei…:murder:...!!! Finales, tja daar heb ik dus helemaal geen tijd voor, nu hebben sommigen rallycar rijders tenminste nog een blik op zich zelf kunnen werpen tozv de andere deelnemers, met uitzondering van “de camera-man”…:rolleyes:

Het is een “extraatje” als herinnering aan de wedstrijd, en een promo voor diegene die niet precies weten wat een wedstrijd op Gouda inhoud, en hierdoor een kans gemist hebben…:teacher:...!!! Het zelfde geldt eigenlijk ook voor fotomateriaal, de 1 komt er op de ander soms niet…ik doe mijn best om iedereen een keer aan bod te laten komen, wat overigens nooit gaat lukken!!!

Het staat natuurlijk iedereen vrij om ook een filmpje te schieten of foto's en hier te plaatsen (en dat doen gelukkig sommigen rijders ook), ik ben nl geen duizendpoot:… rijden, baaninzetten, sleutelen, filmen, foto’s nemen, contacten leggen, enz enz, en eenmaal thuis…foto’s uploaden, filmpjes op youtube zetten (duurt trouwens heel lang) en dat dan weer zo snel mogelijk op het MBF plaatsen of FB, mijn wedstrijddag is ietsjes drukker dan die van jullie, om het zo maar eens te zeggen...;)...!!!

Laatst bewerkt:
Het spijt me jongens dat ik verstek heb moeten laten gaan. Had savonds de handel al in de auto gezet zodat ik smorgens vroeg zo snel mogelijk weg kon rijden. Helaas die nacht erg beroerd geweest en niet geslapen. Voor de wekker (5:50) steeds wakker en moment supreme echt geen puf meer. Erg vervelend. In de loop vd ochtend nog gezocht naar tel nrs maar geen contact kunnen leggen met wie dan ook. Helaas.
Hoop dat het zonder mij toch een leuke dag geweest is.;)
Ali, bedankt voor je bezorgde telefoontje. (staat opgeslagen nu). Had Per nog pm gedaan in de hoop dat die iets van een Iphone zou hebben oid.
Begin febr weer een nieuwe kans om mij te verslaan.:p

Tja,... keuzes… keuzes… keuzes…!!! Tis maar hoe je het bekijkt, beide heats waren “NOOIT GEFILMD GEWEEST” als mijn auto niet kapot was op dat moment…:(...de rallycars daar rij ik nl zelf in (ik kan nog steeds geen 2 dingen tegelijk), en de heat daarna bij de Unlimited, daar moet ik baaninzetten, en wbt de Unlimited heat…daar heb ik nog gesmokkeld en niet baaningezet (oke, voor de helft)….foei…:murder:...!!! Finales, tja daar heb ik dus helemaal geen tijd voor, nu hebben sommigen rallycar rijders tenminste nog een blik op zich zelf kunnen werpen tozv de andere deelnemers, met uitzondering van “de camera-man”…:rolleyes:

Het is een “extraatje” als herinnering aan de wedstrijd, en een promo voor diegene die niet precies weten wat een wedstrijd op Gouda inhoud, en hierdoor een kans gemist hebben…:teacher:...!!! Het zelfde geldt eigenlijk ook voor fotomateriaal, de 1 komt er op de ander soms niet…ik doe mijn best om iedereen een keer aan bod te laten komen, wat overigens nooit gaat lukken!!!

Het staat natuurlijk iedereen vrij om ook een filmpje te schieten of foto's en hier te plaatsen (en dat doen gelukkig sommigen rijders ook), ik ben nl geen duizendpoot:… rijden, baaninzetten, sleutelen, filmen, foto’s nemen, contacten leggen, enz enz, en eenmaal thuis…foto’s uploaden, filmpjes op youtube zetten (duurt trouwens heel lang) en dat dan weer zo snel mogelijk op het MBF plaatsen of FB, mijn wedstrijddag is ietsjes drukker dan die van jullie, om het zo maar eens te zeggen...;)...!!!

isch goed Per.....:)

Inschrijven erce eindhoven

RcRallyCup ERCE Eindhoven

9-2-2014 is alweer de volgende RcRallyCup wedstrijd, wederom zijn we weer te gast bij de ERCE te Eindhoven!! Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de “klusmannen”aldaar weer een uitdagend circuit gaan neerleggen, waar we veel plezier aan kunnen beleven!!

Het inschrijfformulier is inmiddels opengesteld voor inschrijving… :thumbsup:

Inschrijfformulier ERCE Eindhoven

Inschrijven erce eindhoven

RcRallyCup ERCE Eindhoven

9-2-2014 is alweer de volgende RcRallyCup wedstrijd, wederom zijn we weer te gast bij de ERCE te Eindhoven!! Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de “klusmannen” aldaar weer een uitdagend circuit gaan neerleggen, waar we veel plezier aan kunnen beleven!!

Het inschrijfformulier is inmiddels opengesteld voor inschrijving… :thumbsup:

Inschrijfformulier ERCE Eindhoven

Heb me ook weer ingeschreven.:p
En nou niet weer ziek zijn.......
full

Nee deze heb ik helaas niet meer. Maar vond het een leuk "maak me lekker" plaatje.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hindernissen mag hoor. Als het maar niet van die idiote hoge springplanken zijn die midden op een recht stuk geplaatst worden waardoor je auto onnodig schade kan oplopen.:confused: Kijk, een rallyauto mag best een beetje jumpen maar hou het in verhouding 1/10. Van mij mag je gewoon blad en vuil op de baan laten liggen, hoeft niet weggeveegd. Dotjes ben ik ook geen fan van, mja en chicanes geven ook wel leuk spectakel.Sneeuw zou heerlijk zijn. Maar dan is de heen en terugreis voor mij zo'n ellende.:confused:

….Leuke filmpjes mis alleen voor RALLY wel wat meer hindernissen op de baan….

@Michel, dat riepen er meerdere aan het begin van de dag voordat men 1 meter gereden had, later lag het toch iets wat gecompliceerder voor de meeste van ons, om het parcours foutloos te rijden...:rolleyes:

Het probleem op Gouda is, dat wij zelf de schansen mee moeten nemen, en aangezien niemand van ons een busje bezit….en mijn kofferbak is gauw gevuld…;) ...gelukkig tot nu toe, hebben de weergoden ons niet in de steek gelaten, de halfnatte baan was best onvoorspelbaar, saai kon ik het niet noemen!!! Er zijn Rallycup rijders die af en toe eens door willen gassen, gelegenheid genoeg hiervoor op het circuit van Gouda, zo is er voor ieder wat wils binnen het seizoen!!! De dots zijn echt link voor de rallycars, zeker wanneer men te weinig bodemspelling heeft aangelegen, ook de hoge snelheid die het circuit in zich heeft, is daardoor risico verhogend, je kan er niet blindelings over heen te knallen, zo ook met de schans, ook ik heb een paar klappertjes moeten incasseren + de daarbij horende schade…:( ...!!

Persoonlijk hou ik ook meer van snelheidremmende objecten zoals schansen of anderszins, dus as zondag ga ik het weer helemaal naar mijn zin krijgen op de ERCE te Eindhoven :) !!!

Hindernissen mag hoor. Als het maar niet van die idiote hoge springplanken zijn die midden op een recht stuk geplaatst worden waardoor je auto onnodig schade kan oplopen.:confused: Kijk, een rallyauto mag best een beetje jumpen maar hou het in verhouding 1/10. Van mij mag je gewoon blad en vuil op de baan laten liggen, hoeft niet weggeveegd. Dotjes ben ik ook geen fan van, mja en chicanes geven ook wel leuk spectakel.Sneeuw zou heerlijk zijn. Maar dan is de heen en terugreis voor mij zo'n ellende.:confused:

Het is een beetje een samenspel met snelheid enz, steile of korte schansen moet je in een langzaam gedeelte plaatsen (bv net achter een langzame bocht), het zelfde geldt eigenlijk ook voor de dots,… lange en niet zo steile schansen kunnen makkelijk op een snel gedeelte staan!!! Een hoge rijhoogte + een harde afvering vergemakkelijken de afsprong, als je uitbodemd op de schans..dreig je over de kop te slaan, een lange schans geeft de suspension nog een beetje de kans om zich te herstellen voor de afsprong, uiteraard alles in verhouding met de snelheid waarmee je op de schans komt “afstormen”,… er zit een rem op de auto…ook ik gebruik deze, soms wel eens te laat :( , en dan volgt er spijt :shock: …risico’s nemen hoort ook bij het rally rijden!!!

Eindhoven is een technisch circuit. Niet als in Gouda waar je met hogere snelheden kunt rijden. Als je daar met een te zwakke motor rijd ben je in het nadeel ja. In Eindhoven moet je het meer hebben van het sturen en ontwijken. Dus gewoon weer inschrijven. Anders ruilen we gewoon van motor die dag.:p

Heeft iemand toevallig een Cup machine motortje over welke ik over zou kunnen nemen? Zou op zich zondag graag mee willen doen met m'n M-06 Stratos. maar heb dus geen liggen. (en as usual ben ik veels te laat om ergens een op te kunnen scharellen. :| )

ps: Zijn er nog mensen die met een 2wd rally auto rijden?

Ik heb nog een tweetal 27t motortjes (corally black en purple bull) op reserve. Je mag eentje daarvan wel gebruiken op Eindhoven.

Hmmm, dan heb ik denk ik wat verkeerd gelezen. Ik dacht dat de Carson cupmachine verplicht was. Heb een oude 27T motor in m'n M-06 zitten namelijk als ik me niet vergis. :mrgreen:

Heeft iemand toevallig een Cup machine motortje over welke ik over zou kunnen nemen? Zou op zich zondag graag mee willen doen met m'n M-06 Stratos. maar heb dus geen liggen. (en as usual ben ik veels te laat om ergens een op te kunnen scharellen. :| )

ps: Zijn er nog mensen die met een 2wd rally auto rijden?

Er zijn bij ERCE als het goed is nog een paar Carson Cup motoren op voorraad.
Mail even met de voorzitter.

2WD rally zou ik met een FWD 03 of 05 doen.

Ik heb sowieso altijd een “extra” Carson Cupmachine bij mij, voor het geval dat iemand z’n brushed motor afbrandt, ik zal ook even kijken of ik nog meer oude 27t brushed motoren kan vinden!!!

De Carson is niet bepaald de snelste motor, redelijk vergelijkbaar met een doorsnee 27t, de “getunede 27t motoren” zijn inderdaad sneller, maarrrrrrrr ….ik heb net zoals jij op Gouda met de Carson gereden, kansloos…nou nee, dat ben je echt niet…ik werd tenslotte 2de voor een 17,5t brushless, die ik als snelste ervaar qua prestatie, maar niet altijd qua handelbaarheid onder gladde omstandigheden, en in de eerste finale lag ik zelfs geruime tijd voorop, totdat een foutje mij een plaatsje terug verwees!!!

Ik ga het seizoen gewoon verder volbrengen met de Carson Cupmachine, terwijl ik in bezit ben van zowel een GM 17,5t brushless, als een getunede 27t Trinity Monster Revenge, dus power genoeg in mijn koffertje!! Ik ben ervan overtuigd, dat de Carson een zeer goed en goedkoop alternatief is voor de ander 2, vandaar dat ik deze heb voorgedragen, waar ik nog steeds achter sta!!!

Zowel voor de Unlimited als bij de Rallycars geldt nog steeds in de RcRallyCup!!!

“POWER IS – NOT - EVERYTHING!!!”

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back