***RcRallyCup winterseizoen 2013/2014***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ali heeft er in ieder geval zin in! Ik heb mijn auto ook al een tijdje klaar staan voor het nieuwe seizoen. Wanneer kunnen we dit geweld op de baan gaan loslaten Per?:p

agenda update

De planning is om op 2nov de eerste wedstrijd te laten starten, er is al een club die zich bereidt heeft verklaard om ons te hosten, we wachten nog op antwoord van 1 club en haar wensen wbt de voorgestelde agenda data!!! We hopen op een antwoord deze week, zodat iedereen zich optijd geestelijk kan voorbereiden….thermosonderbroeken klaar kan leggen…vrij vragen bij de wederhelft…vakantie verzetten/omboeken…enz… :rolleyes:

Ali heeft er in ieder geval zin in! Ik heb mijn auto ook al een tijdje klaar staan voor het nieuwe seizoen. Wanneer kunnen we dit geweld op de baan gaan loslaten Per?:p[/QUOTE

Ja ik heb er wel zin in, maar wegens werk moet ik het ruim vantevoren weten anders word het geen volledig seizoen.....greetzzz;)

De planning is om op 2nov de eerste wedstrijd te laten starten, er is al een club die zich bereidt heeft verklaard om ons te hosten, we wachten nog op antwoord van 1 club en haar wensen wbt de voorgestelde agenda data!!! We hopen op een antwoord deze week, zodat iedereen zich optijd geestelijk kan voorbereiden….thermosonderbroeken klaar kan leggen…vrij vragen bij de wederhelft…vakantie verzetten/omboeken…enz… :rolleyes:

Kan je niet alvast wat datums aangeven? ook al zijn deze nog niet definitief.

Ik ga vandaag of morgen het nieuwe topic openen met daarin de voorlopige wedstrijddata, moet nog even wat tekst schrijven...enz...hou het in de gaten...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back