RCtechnics.eu van de baan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor. Hezik en ik discussiëren meestal met elkaar alsof ons leven er vanaf hangt (niet: ruzie maken). Dit is weer eens wat anders. Ik denk niet dat Henri het als een belediging opvat, de intentie is in ieder geval absoluut vriendelijk.

De brave man weet intussen wel wat zijn sterke en zwakke punten zijn als hij dit topic leest :) De kosten van een audit meteen uitgespaard :)

@Zore: rustig maar.. het is zoals Arjan zegt, zo af en toe bestrijden we elkaar te vuur en te zwaard, maar wel altijd netjes en een pittige discussie is nog nooit iemand dood van gegaan.

Moet eerlijk zeggen dat ik weer moest grinniken van Arjan's opmerking :)

Jep, werkt weer en ze zitten dit keer bij een ietwat betere hostings provider (zit met mijn 12 domeinen (ja vraag me niet waarom ik er 12 heb...) ook bij diezelfde provider) althans dat vind ik dan.. TransIP. Allicht ook een colo doos daar, wat zou verklaren waarom de site een stukkie vlotter is..

anyway \o/

TransIP? Blasfemist! Zou toch denken dat jij bij een bepaalde provider zit die zich nu meer richt op de zakelijke markt ;)

zo .... je doet even een bakkie, babbelt wat met elkaar en kijkt of er nieuwe post is ..en gelukkig alles weer normaal :) maar wel een stuk sneller

TransIP? Blasfemist! Zou toch denken dat jij bij een bepaalde provider zit die zich nu meer richt op de zakelijke markt ;)

12 domeinen?? Weet je wel niet wat dat kosten gaat allemaal hezik? Kan ik aardige kist van bouwen dan.. :Fade-color lol ;) Neen, voor betrouwbaarheid kies ik idd wel voor de zakelijke markt provider
Maar voor puur domeinnaam registratie is TransIP een prima provider :o

Zeg, volgens mij werkt ie weer, of had iemand dat al gezegd?

@Spijker: gratis voor jou toch? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back