Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is voor mij ook niet belangrijk. Vandaar dat ik best tevreden ben over de CSM. Alleen dat speakergeluid en de graphics zijn niet meer van deze tijd vandaar.Bert zei:Ik heb zelf geen enkele interesse in PC game spielerei..
Bert zei:Ik heb zelf geen enkele interesse in PC game spielerei
Joost zei:dat is anders wel 100% fun hoor!
heb net weer ff met Emile een online vliegsessie gehouden (Realflight), we begonnen met elkaars heli uit de lucht te vliegen (leuk als je allebij dat ding niet onder controle hebt :twisted: ), en we eindigden onder de limbo lat![]()
echt mega lachen hoor, en je leert er precisie sturen mee![]()
Powerpete zei:weet een van Julie, waarom ik realflight niet aan de praat krijg op een Multiplex cockpit ??, ik heb (geloof ik) het goede kabeltje maar hij ziet de zender niet op de een of andere manier................Peet.................8)
Emile zei:Ik vind het anderzijds weer leuk als Joost zijn PC voor de zoveelste keer met een BLAUW scherm op tilt slaat.
Niek zei:On line?
Vertel daar eens wat meer over?
Theo Coenen zei:Helaas kan ik dat stukje niet meer vinden. Het lijkt erop dat daar bij M.com een heleboel info weg is.