Rear Exhaust of Side Exhaust Hpi R40

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MobFigure, 18 aug 2003.

  1. LouD

    LouD Guest

    Oh ja ;) je moet ook nog een zender :p
     
  2. R2D2

    R2D2

    Lid geworden:
    18 jun 2003
    Berichten:
    845
    Locatie:
    Veendam
    zeker een nova mega motor nemen als je wilt racen tenminste
    en de snelheid ligt in de buurt van 100 km, maar dat hangt van de type mtor af (hoeveel poorten e.d.)en natuurlijk van je overbrenging
     
  3. MobFigure

    MobFigure Guest

    bij pkracing staat een serpent streetspec dus nog niet eens een volledige competitie auto die gaat 130
    kan ik dat ook met me r40?
     
  4. P@trick

    P@trick Guest

    jah tuurlijk maar je zal dan wat tandwielen moeten veranderen etc. maar je kan het halen hoor
     
  5. MobFigure

    MobFigure Guest

    Wat moet er zoal verander worden dan?
     
  6. P@trick

    P@trick Guest

    denk aan een fiets met versnellingen jouw benen zijn de motor zet je voor het op de grootste tandwiel en achter op de kleinste trek je heel langzaam op maar uit eindelijk ga je heel hard nou als je dat op je auto doet zal je wel de 130kmh halen.

    een goede rc car haalt toch wel gemiddeld al de 90 tot 100 kmh dus ik denk dat je het wel haalt maar het blijft allemaal theoretichs het wil niet zeggen dat het lekker rijd en ook zal het zolang duren dat je het al niet meer wilt rijden.
     
  7. MobFigure

    MobFigure Guest

    het is afhankelijk van het motortje inderdaad ik wil wel een lekker motortje erop, als hpi slim is maken de r40 beetje universeel dus dat ook de serpent motoren erop kunnen.
     
  8. P@trick

    P@trick Guest

  9. MobFigure

    MobFigure Guest

    waarom moet je daar zo laat nog mee komen, haha ik wil het lezen maar ik moet morgen werken, in ieder geval hartstikke bedankt vriend.
     
  10. MobFigure

    MobFigure Guest

    ach ja las ik hem koop zit dat erbij, maar toch ben ik met elk stukje info over de R40 tevreden.
     
  11. P@trick

    P@trick Guest

    wel ik denk als je dit eens goed oor lesst dat je erg veel info vind over de bouwe van de r40 en hem dan eens goed kan vergelijken met andere producten van daar dat ik het gaf
     
  12. P@trick

    P@trick Guest

    hier een hele belangrijke

    het is wel engels en komt van de hpi site

    The R40 accepts SG shaft and normal shaft engines. The kit comes with two fittings, so either kind of engine can be used.

    For a fast low cost engine we recommend our #1301 Nitro Star Pro 12R XS rear exhaust engine. If you want the ultimate performance try what we won the ROAR Nationals with, the Novarossi NS3 Race engine.

    Note: We designed the R40 for high level competition, so pullstarter engines like the 15FE will not fit in the R40.
     
  13. MobFigure

    MobFigure Guest

    klinkt interesant allemaal.
     
  14. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Bebrijp ik goed dat die r40 je eerste wagen gaat worden?? Heb je nog nooit een nitrowagen gehad, of electro desnoods?? Bedenk wel dat je aan die r40 warschijnljik zoveel kunt afstellen dat het je gaat duizelen, een handleiding van 50 pagina's zegt wat dat betreft ook wel wat. Is allemaal wel te leren hoor, zeker wel, maar denk er wel aan dat je niet gelijk de 130, misschien wel niet eens de 90 gaat halen, simpelweg omdat je moeite genoge gaat heben om m op de baan te houden.. Maar het bijft een mooie wagen hoor... zeker weten!
     
  15. P@trick

    P@trick Guest

    jah dat zelfde probleem had ik al met mijn SS en de picco .15 motor dat ding gaat zo hard dat je het gewoon niet aan kunt als beginner en je rijd hem helemaal plat.

    heb ook een protech fun en die is nog heel om dat 65€ hard genoeg is en hij trekt niet zo vel dus je houd hem makkelijk.
     
  16. MobFigure

    MobFigure Guest

    Ik heb vroeger best veel gereden met een nitro auto, jaar of 4 terug
     

Deel Deze Pagina