Hallo,
@gerard
Inderdaad ik ben die ROEL van de 3D masters. Ik was toen met het duitse-team daar. Jan Henseleit, Ron Sebastian, Andy Rummer, en de ontwikkelaar van REBELL was ook daar, en nog meerdere.
Ik zal me dan zeker aan de regels van dit forum houden, en dank je dat je me welkom heet.
Inderdaad ik ben de NT vlieger. (heb niet in England gevlogen) maar importeer ook deze heli.
@Michel
Wat is beter, nou GEEN idee. Ik heb ze allebei nog niet gevlogen. Maar heb de Logo 10 wel vaker in da hand. Wat mij als eerste optisch niet bevalt aan de logo is gewoon de kap. De Rebell vind ik persoonlijk mooier. Maar dat is dan ook alles.
Ik kan wel wt gaan liegen over rebell is beter en mooier, en logo is slechter etc. Maar dat heeft geen zin. Ookal verkoop ik produkten wil niet zeggen dat ik ze mooier maak dan ze werkelijk zijn.
Maar als ik nu persoonlijk moest kiezen (niet wetend wat de Logo10 kost) dan denk ik dat ik voor de REBELL LE gekozen had, dat is puur optisch en de vliegdemo die ik op mijn site heb staan van Markus Fien, die de heli voorvliegt met 2400mAh cellen (is mij verteld). En verder zou ik zeggen, informeer goed voordat je een heli koopt.....!!!
Groeten
Roel