reely 'air attack' nitro 2wd

hoi!

ik heb altijd al eens een nitro auto willen hebben, maar het werd het steeds niet vanwege de prijs..
maar nu zie ik de nitro buggy 'air attack'.
hoe is deze buggy? heb me redelijk verdiept, maar ik vraag me af of hier ook ruig terein mee te beklimmen is.. (ongemaaid grasveld, misschien een beetje springen enz.) de schaal is 1/8

het leek me in ieder geval een leuk instapmodel.
de prijs is 159 euro..
maar nu hoort dit er dus nog bij

Noodzakelijke toebehoren: 8 (opl.) penlitebatterijen voor afstandsbediening
Ontvanger accupack
Gloeibougies
Gloeibougiestarter met oplader
Brandstof
Tankfles

tankfles lijkt me overbodige luxe, en batterijen hoef ik niet speciaal te bestellen..

maar ben ik nu weer 50 euro voor kwijt, of valt dit wel mee?
of raden jullie iets anders aan?

goedkoper mag altijd, maar duurder niet ;P

gr, wouterc

(ik heb ook hele leuke bouwpakketten gezien, dat lijkt me nml nog het leukst.. maar dat is nog duurder ivm met het niet meegeleverde motortje enz.. toch??)

Je kunt een nitro startpakket kopen.
Daar zit een tankfles bij, een gloeistarter met oplader, wat gereedschap. Kost 30 euro.
Brandstof zal 10-12 euro kosten, accu voor de ontvanger ongeveer 30 euro.
Gloeiplug kost rond de 6 euro.

Dus bij elkaar ongeveer 76 euro.

Gr, Pascal

tankfles en gereedschap is niet nodig ;P heb thuis een arsenaal waar een gereedsschaps groothandel jaloers op zou zijn ! :D

No offense maar als je nu al begint dat een vulfles te duur is.....een blik nitro kost gauw 2 tientjes en is zo op hoor! Maak jezelf ook al geen illusies dat je met hetgene dat je uit wilt geven iets goeds kunt kopen.....

Een tankfles is juist een must, je kan het niet zo uit het blik gieten, ook niet als je het heel langzaam doet..
En inderdaad, je moet steeds nitro halen als je ff wilt rijden, verbruik je nitro en na ong tussen de 10 a 20 tankjes is 1L vaak wel verbruikt, dus moet je weer 10euro betalen voor een nieuw blik nitro. ;)

Zoals ik al zei: je hebt zeker 75 euro nog nodig. Zo'n startpakket is beter om te beginnen want zo'n gloeistarter is al gauw 20 euro..

Hoe wil je nitro in je tankje doen zonder al je nitro te morsen?
Ik dacht eerst ook dat heb ik allemaal niet nodig, maar het is juist ideaal.
Als je niet veel wilt besteden of kunt besteden kijk dan naar auto's op marktplaats die helemaal RTR zijn en niet ART.

hallo beste mensen,

ik heb nu al meer dan een jaar een reely air attack 2wd.
maar ik heb een probleem met de koppeling.
de koppelings hoes (metaal) is aan bijde kanten gelagerd maar de lagers gaan steeds kapot met hoge snel heden, hoe kan dit ik heb ook al gehoord dat je hm niet te strak aan moet draaijen heb ik ook al geprobeerd maar dat was zonder positief resultaat.

iemand een andere oplossing??? alvast bedankt :)

hallo beste mensen,

ik heb nu al meer dan een jaar een reely air attack 2wd.
maar ik heb een probleem met de koppeling.
de koppelings hoes (metaal) is aan bijde kanten gelagerd maar de lagers gaan steeds kapot met hoge snel heden, hoe kan dit ik heb ook al gehoord dat je hm niet te strak aan moet draaijen heb ik ook al geprobeerd maar dat was zonder positief resultaat.

iemand een andere oplossing??? alvast bedankt :)

Uitshimmen,er moeten zoveel ringetjes tussen dat je een heel klein beetje (1mm) speling hebt.
En die lagers moet je iedere 2 a 3 liter vervangen.
maar dat stond hier ook al
hoge-toeren

Laatst bewerkt door een moderator:
okee hartstikke bedankt,

ik heb ook wel gehoord dat er een te dikke olie tussen zit en dat je de kop er even af moet wippen met een schroevendraaier even in de was benzine en dan hele dunne olie er tussen smeren

wie heet hier een vul fles nodig en een gloeiplug seteje met lader ?
1 heb een nieuw setej ligen voor je gloeiplug te laten gloeien vraag 20 eur .
2 heb hier ook nog een vul flesje hier ligen prijs 5 eur .
op sturen kan maar de verzendingskosten zijn voor wie het wil heben of komen halen hier .

groetjes Patrick uit Limburg Belgie

Back