Reely Ice Land (Conrad)

Hoi,

Ik heb een Reely Iceland gekocht bij Conrad.nl Het is de R2R versie, helemaal compleet, heb er zelfs een nitrobox bijgekocht. Kosten? 255euro voor de auto. Binnenkort komen er meer foto's op.

440861628_6_7ZBM.jpeg

Wat een ding he, grote banden, ik moet hem nog inrijden, maar het is zo koud buiten haha.

gr ray

jaa heel graag zelfs, maar ik moet als eerste 1 of 2 tankjes stationeer laten lopen, maar ik vroeg me af , als het echt te koud is buiten dat het voor het inlopen misschien slecht is voor de motor temperatuur, snapjehem?

ik hoor het wel jullie advies, en brrrr wat is het idd koud buiten zeg.. -6graden.
Komop paulus pietsma, geef ons is wat lekkere warme dagen haha

Misschien een hele domme vraag maar hoort je gas servo niet in het verlengde te zitten van je gas armpie van je carb.
Ik zie nu dat hij haaks op je servo zit.
:confused:

Sorry voor de rest ziet hij er wel onwijs mooi uit en wat tempratuur betreft moet er wel genoeg over gevraagt zijn hier en daar op dit forum gebruik anders even de zoekfunktie.

zééééér mooi. met dit weer kan je wel rijden. In elk geval wordt dat niet belemmerd door je auto. Veel succes er nog mee.

mvg Bram

..

Wat leuk dat je zo nog is wat tegen komt, Ik heb deze auto zelf ook gehad!, Ik heb met maar weg gedaan ik kreeg er een hoop problemen mee.
Het meeste brak af en het heeft me allemaal een hoop gekost
Dus was ik hem zat

Het is verder wel een super mooi en groot ding!

Nu rijden moet tog geen probleem zijn? Alleen in de zomer zal je het nog een keer na moeten lopen denk ik..

S6 ermee

Mark.

Misschien een hele domme vraag maar hoort je gas servo niet in het verlengde te zitten van je gas armpie van je carb.
Ik zie nu dat hij haaks op je servo zit.
:confused:

Het maakt niet uit hoe de servo staat, als hij maar de hevel haaks op het heveltje van gas zit. anders gaat hiet niet goed komen.
en de servo op 0 zetten en alles haaks aansluiten

Back