M
martijn95
Guest
ff een tip zeep lost olie op alst in de motor komt oei oei :wink: :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
conrad iceland heeft 1 versnelling is wel een 2 of 3bak voor te krijgen maar die moet je in amerika bestellen bij xtm racingeey blight,
ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een MT
en ik zie nu deze topic en heb op conrad gekeken,
heb je tot nu toe nadelen gevonden aan deze wagen?
en ik kan nergens vinden of de wagen nou 1 of 2 versnellingen heeft.
hoop dat je me met deze vragen kan helpen
Hoi dies,
ooh, vergeten te vragen, nadat je auto hebt ingereden, bv na 10 tankjes, wat voor een gloeiplug moet je gaan gebruiken?
Ik heb nu de standaard gloeiplug die bij de auto werd geleverd erin gedaan.
Maar erzat ook een tweede gloeiplug bij, moet je die daarna vervangen? kun je dat dan aan het spiraaltje zien??
groet Ray
simracingnetherlands.nl
Ik moet zeggen dat de motor erg stroef liep, vooral met het trekken aan de trekstarter. gaat met schokken zegmaar.
Zo begon ik: Eerst heb ik het tankje vol met bezine gegooit, daarna, een paar keer aan de starter getrokken, (Moeizaam). Daarna zender aan, auto aan, toen de gloeiplug aan. en Trekken maar,....pfff dt was echt werken zegmaar.
Ik heb alleen maar R3 plugs gebruikt en tot nu toe heeft de auto er slechts een het leven om geholpen, en dat is inrijden inbegrepen. Veel rij ik er echter niet mee. Ik vind het leuker om eraan te sleutelen.haha, Roelof, een Loeiplug, we stoppen koeien in een koelkop haha
Het is een 4.6cc dus ik denk dat je met een r4/r5 al een stuk verder zal komen.. een r3 zal snel doorbranden..
Een beetje late reactie maar hier is ie: Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniekeey blight,
ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een MT
en ik zie nu deze topic en heb op conrad gekeken,
heb je tot nu toe nadelen gevonden aan deze wagen?
en ik kan nergens vinden of de wagen nou 1 of 2 versnellingen heeft.
hoop dat je me met deze vragen kan helpen
Ik verbaasde mij ook over die kling, heb hem nog helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of er iets verkeerd zat maar blijkbaar is het normaal:Ik zag dat er genoeg benzine over in kwam, ook in de motor dus alles ging redelijk.
maar nog niet starten, tot dat ik een rare kling hoorde steeds met het trekken aan de startkabel, ik dacht OH OH. misschien loopt hij wel vast.