T
The-jerre
Guest
Hey allemaal,
ik denk dat de meeste 'reflex xtr simmmers' het wel jammer vonden dat er geen enkele t-rex 500/600 ergens te vinden was?! ik kwam gisteren toevallig op een forum waar ik hem wel heb kunnen vinden (met name de t-rex500 vliegt ERG realistische volgens velen).. Na 'm gedownload te hebben ben ik helemaal gelukkig!! hij vliegt naar mijn mening (newbie hè
) helemaal geweldig en is ook niet zo heel gemakkelijk in bedwang te houden.. ik wilde dit graag met jullie delen en als het mag van de mod's dan zou ik ook graag een linkje plaatsen naar het forum waar die te vinden is.. als ze dat liever niet hebben kan je me natuurlijk altijd pb'en erover.. hoop dat jullie er wat aan hebben??! kon het in elk geval niet laten dit mede te delen
hieronder screenshotje die vanochtend is genomen

nou ik ga nog maar is ff verder oefenen op de sim
! wat moet je anders doen met dit kl*te weer
!?
Greets!
ik denk dat de meeste 'reflex xtr simmmers' het wel jammer vonden dat er geen enkele t-rex 500/600 ergens te vinden was?! ik kwam gisteren toevallig op een forum waar ik hem wel heb kunnen vinden (met name de t-rex500 vliegt ERG realistische volgens velen).. Na 'm gedownload te hebben ben ik helemaal gelukkig!! hij vliegt naar mijn mening (newbie hè

nou ik ga nog maar is ff verder oefenen op de sim

Greets!