Reflex XTR Allign t-rex 500

• Topicstarter Topicstarter The-jerre
  • Startdatum Startdatum
T

The-jerre

Guest
Hey allemaal,

ik denk dat de meeste 'reflex xtr simmmers' het wel jammer vonden dat er geen enkele t-rex 500/600 ergens te vinden was?! ik kwam gisteren toevallig op een forum waar ik hem wel heb kunnen vinden (met name de t-rex500 vliegt ERG realistische volgens velen).. Na 'm gedownload te hebben ben ik helemaal gelukkig!! hij vliegt naar mijn mening (newbie hè:rolleyes:) helemaal geweldig en is ook niet zo heel gemakkelijk in bedwang te houden.. ik wilde dit graag met jullie delen en als het mag van de mod's dan zou ik ook graag een linkje plaatsen naar het forum waar die te vinden is.. als ze dat liever niet hebben kan je me natuurlijk altijd pb'en erover.. hoop dat jullie er wat aan hebben??! kon het in elk geval niet laten dit mede te delen;)hieronder screenshotje die vanochtend is genomen:cool:

nou ik ga nog maar is ff verder oefenen op de sim:)! wat moet je anders doen met dit kl*te weer:(!?

Greets!

oehh dat vliegt lekker:D:cool: thanks voor je mod:D ik vind m geweldig...!! je zou bijna vergeten dat je achter een pc schermpje zit:p..

Ik weet niet hoeveel intresse er is in Reflex xtr en modellen/scenery's etc??! maar mischien als er veel intresse blijkt te zijn hier een sticky van maken met als naam: het grote Reflex xtr topic!?

Mod's?

Greets Jerre:-)

Ik zie net dat de prijs van Reflex werkelijk is gekelderd. De 5.03 versie kost nog slechts €69 en de nieuwe 5.04 slechts €106. Ik denk dat er dus kans is dat er weer wat meer Reflex vliegers komen. Phoenix is wel mooi maar verbleekt echt in realisme naast Phoenix. Zeker nu ze even duur zijn zou ik Phoenix vergeten.

Maargoed. We zijn vooralsnog dungezaaid dus ik denk niet dat er veel mensen iets hebben aan het sticky maken van deze topic :(

Grtz, Jeroen

hmm ach dan wachten we gewoon ff af hè:cool:
Iemand mischien nog filmpjes van zijn/haar vlucht in Reflex op internet staan? ben benieuwd. ik zal zometeen is kijken of ik wat leuks in elkaar kan zetten:cool:

Greets Jerre

effe linkje naar de modellen zou wel makkelijk zijn, staat de 700 er ook al tussen?

luitjes,

even een vraagje,

waar vind ik die Align 500?

groet
Peter

Nou vooruit dan maar..... Ik offer me wel op in deze... ;)
En dan te bedenken dat ik met PhoenixRC oefen.. :D
Trex 500 - for Reflex to download - HeliFreak
Ik ga er vanuit dat dit mag omdat het een door een gebruiker gecreerd model is, en weinig met piraterij te maken heeft (een zgn. Usermod).
Mocht het anders zijn dan hoor ik het graag uiteraard ;)

Grt.
Eric

Laatst bewerkt:
ohhh:O vreemd, dacht toch echt dat ik gisteravond nog ff snel linkje had neergezet:S!?! nouja zal wel niet dan hè haha... Bedankt Eric!!

Greets en geniet van dit schitterende exemplaar!

Back