reflex XTR nu te verkrijgen

Ik dacht dat ie al lang te verkijrgen was
eh.gif

Heb je hem al besteld?
dribble.gif

Ik heb hem in ieder geval zojuist besteld en hoop dat ie tegen het einde van de maand bij mij in de bus valt, want dan wordt ie pas uitgebracht! :banana:

Bedankt voor de info! :wink:

Grtz,
Emile 8)

Als jullie allemaal over stappen op het echte werk, heeft iemand vast nog wel een orgineel real-flight pakket te koop?
Ik moet het nog even doen met een al wat oudere pentium 3.
ik gebruik momenteel een gecopieerde versie met veel troubles.

wat voor probleem heb je met je copies ?
laat me raden, cdtjes wissellen tot je erbij neervalt ?

dat probleem is weg met een copie van realflight G2

hi gerard, geen last van cd-jes wisselen. het is juist een copie van G2 waar ik veel problemen mee heb. Het instaleren gaat erg moeizaam, als het al lukt. bij het instaleren van een aantal add-on's gaat het falikant mis.pc loopt giga vast. beeldscherm gaat niet meer aan enz.
De laatste keer (zondagavond) dat ik probeerde e.e.a. te instaleren lukt het me al niet eens meer om G2 goed geinstaleerd te krijgen. Het instaleerd prima, alleen ik krijg een wit scherm, meer niet.
muziek werkt, controler werkt, alleen geen beeld. best wel idioot, vindt je niet?
En dat terwijl ik het een jaar prima heb gebruikt.
Misschien heb ik een foute copie of zo. jullie weten vast raad..........

Voor XP moet je de juiste update hebben, en als je precies de juiste hebt, dan vraagt ie noooit meer om de 'orginele' CD.

Alleen jammer dat Add On 5 een andere update vereist.

Maar ook veiligheidscopies kunnen werken zonder problemen....

MAAARRRRR ik ben bang dat ik RealFlight nu wat minder ga gebruiken.....

Off Topic: Gerard, DE Gerard van de orginele COREL Raptor stickers?
Is het goed als ik je een mailtje stuur? Groeten Fabian

Scheur

Misschien dan maar niet die tweede picolo en picoloPro en al die upgrades aanschaffen, maar investeren in een leuk computertje of wat natuurlijk nog beter is een mooie brandstofheli aanschaffen.

Wat die piccolo pro betreft: die is voor PJ. Voor een mooie brandstofheli is het nog wat te vroeg voor ons, van de zomer eerst maar flink trainen met de eco 8, daarna zal er zonder twijfel zo'n blauwe rakker volgen. die is wel heel mooi!!!!!!!!!!
Ik kan wel pc's blijven kopen, ik was net blij dat het allemaal goed werkt, is het al weer oud............daar wordt je toch gek van?
Real flight werk trouwens weer ok. ben goed geholpen door Jarco.
Al die alu parts op een piccolo hebben zo'n hoog "hebzuchtgehalte" dat moet aangeschaft worden.

Halo mensen ik ben nieuw hier en ik wil gaan beginnen met RC Heli vliegen. Ik wil natuurlijk eerst via een Simulatie leren welke pakket van Reflex XTR moet ik kopen als ik appart een Remote wil kopen? en welke Remote is aan te raden want ik wil eerst met electro indoor beginnen en daarna over gaan naar outdoor electro of benzine. :D
Aangezien ik toch bezig ben kan iemand mij vertellen welke een goede beginner RC heli is :?: en waar ik op moet letten. Ze hebben me afgeraden van de Piccolo aangezien hij een moter in de start heeft. Ik hoop da jullie me hiebij kunnen helpen en bij voobaat dank.

Back