dat geeft de mens moed..
blijft erg bijzonder dat in de eerste instantie de boel meteen in de low voltage cut off ging, en dat je dit nu niet meer ziet
maar ja, bijzonder is niet hetzelfde als onbruikbaar
ik heb ook wel eens accu's gehad die ff een paar keer laden/ontladen nodig hadden voor ze het volle vermogen gaven
alleen nooit zo extreem verschil als de bij jouwe
Maar, goed is goed, en in jouw geval "gemeten" goed (wat erg belangrijk is)
Die eerste keer flink gas, dat hij dan meer zakt dan de andere keren, dat is een stukje warmte.
na die eerste dip zijn ze blijkbaar opgewarmd, en dan geven ze gewoon makkelijker energie af.
Dat er geen verschil zit in 40C of 10C klopt wel..
aangezien 10C het vermogen ook goed moet kunnen leveren.
De 40C zou in theorie minder in moeten zakken, omdat deze het makkelijker kan.
wil alleen niet zeggen dat dit ook zo goed zichtbaar is.
Daarbij heb je nog scheutige chinezen, die af en toe piekwaarden opschrijven waar wij continu waardes verwachten
sommige chinezen zien alles door een roze bril, en schrijven zomaar iets op die dingen

Verschil tussen merken, in hoeverre het merk dit toestaat.
kan dus zijn dat een 10C beter presteert dan een 40C in de praktijk.. terwijl dit echt nooit zou moeten kunnen ...
Warmte: die gewoon goed in de gaten houden.
maar dat is met alles het geval.
motor heet = probleem
accu heet = probleem
Zeker een accu, als die in de beschrijving richting heet gaat, houdt dit in dat de accu erg zwaar belast wordt in vlucht
ongeacht gemeten amperes etc, door de tijd heen gaat weerstand omhoog, effectief gaat dan eigenlijk de c waarde achteruit (mijn beschrijving, het echte verhaal is veel diepgaander

)