M
marcel_cessna182
Guest
hoi!
ik zal me eerst even voorstellen want dit is de eerste keer dat ik dit forum gebruik.
ik ben marcel en woon in zaandam.
sinds een maand ben ik bezig met modelbouw vliegen en vindt het een prachtige hobby.
heb een maand geleden een cessna 182 gekocht (4 kanaals) met een zender die je ook op de computer kunt aansluiten.
na een paar minder zachte landingen heb ik het toestel goed onder controle! (loopings, draaien en zachte landingen!!)
nu ben ik best een beetje een knutsellaar, dus heb ik een zooitje depron gekocht en ben een straaljager aan het maken!
het is een F-15 geworden die in het midden wordt aangedreven door een prop.
heb een nieuwe motor en regelaar via internet gekocht.
de motor is een HXT 24 gram Brushless Outrunner Motor 1300kv
en de regelaar is een TowerPro 9 grams 12A Borstelloze motor regelaar.
deze horen met elkaar te werken alleen dan wel op lipo accu's.
nu heb ik op dit moment alleen een normale accu (die van de cessna) maar het motortje wil maar niet draaien.
op de volgende website staat een gebruiksaanwijzing voor de regelaar maar ik kom er niet uit.
http://www.towerpro.cn/pic/Brushless Motor speed controller user guide.doc
misschien is mijn engels niet zo goed, maar hij piept een eind in de weer maar gaat niet draaien.
iemand ervaring.
ps. mochten mensen nog goede tekeningen hebben voor zelfbouw straaljagers oid dan hou ik me graag aanbevolen!
alvast bedankt
ik zal me eerst even voorstellen want dit is de eerste keer dat ik dit forum gebruik.
ik ben marcel en woon in zaandam.
sinds een maand ben ik bezig met modelbouw vliegen en vindt het een prachtige hobby.
heb een maand geleden een cessna 182 gekocht (4 kanaals) met een zender die je ook op de computer kunt aansluiten.
na een paar minder zachte landingen heb ik het toestel goed onder controle! (loopings, draaien en zachte landingen!!)
nu ben ik best een beetje een knutsellaar, dus heb ik een zooitje depron gekocht en ben een straaljager aan het maken!
het is een F-15 geworden die in het midden wordt aangedreven door een prop.
heb een nieuwe motor en regelaar via internet gekocht.
de motor is een HXT 24 gram Brushless Outrunner Motor 1300kv
en de regelaar is een TowerPro 9 grams 12A Borstelloze motor regelaar.
deze horen met elkaar te werken alleen dan wel op lipo accu's.
nu heb ik op dit moment alleen een normale accu (die van de cessna) maar het motortje wil maar niet draaien.
op de volgende website staat een gebruiksaanwijzing voor de regelaar maar ik kom er niet uit.
http://www.towerpro.cn/pic/Brushless Motor speed controller user guide.doc
misschien is mijn engels niet zo goed, maar hij piept een eind in de weer maar gaat niet draaien.
iemand ervaring.
ps. mochten mensen nog goede tekeningen hebben voor zelfbouw straaljagers oid dan hou ik me graag aanbevolen!
alvast bedankt