OOOOOOOOOOO okee bedankt 
Maar waar kan je dat spul kope ?

Maar waar kan je dat spul kope ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Snowmansion die link doet het niet ...
Tamiya caps zijn die dan nog te krijgen???Vorige zondag hadden we ook een clubwedstrijd in de regen.
In één van de kwalificaties waarin het goed nat lag heb ik met tamiya caps gereden. En dat ging behoorlijk goed. Degene die toen met aqua's reden gingen niet goed. Ik vond de tamiya caps beter dan de Pitshimizus die ik gebruikte in de eerste kwalificatie maar toen lag het wel een stuk minder nat. Dat kan ook een reden zijn. In de finale lag het goed vochtig en toen reed ik (iedereen eigenlijk die startte) met aqua's.
(De finale van de 1/5 werd zelfs door niemand utgereden. Na 20 a 25 minuten begon het te gieten)
Tamiya caps zijn die dan nog te krijgen???
Ben al op meerdere plaatse geweest en overal zeggen ze dat ze niet meer gemaakt worden door tamiya. Onze club heeft er 1 á 2 jaar terug nog 15 stuks kunnen kopen maar deze zijn inmiddels allemaal op. Dus wat is een goed alternatief?? bij een stockcar mag een band 35 mm breed zijn dus ik denk dat de meeste banden hier wel binnen vallen
NIet zo negatief allemaal, het wordt prima weer....![]()
O ja hoor, zeker prima weer..... maar niet voor iedereen![]()