Regen auto

• Topicstarter Topicstarter Jemmie
  • Startdatum Startdatum
Gelukig zitten we met de truggycup op het strand,dan heb je niet zo last van plassen.En de buien zitten vaak verder land inwaarts.Het word dus een lekkere natte bedoeling voor de verschillende raceklassen,laat de zomer maar komen.

Wat veranderen jullie dan aan de afstelling van de auto? Ik heb her en der al wat gelezen maar ik heb ook regenstrijdige zaken gelezen.
Wat ik al weet is:
- antirol bar achteraan afnemen
- minder camber en toe-in geven
- zachtere veren en demping (hoewel ik ergens las dat dit niet zou helpen, integedeel)
- ...

Ik ben klaar het is een beetje gelukt alleen is er niet zoveel plek in de ontvanger box voor die pledoh klei toch is het wel een beetje gelukt.

Kan het accupack ook in een ballon?

Voorbereiding is het halve werk !!!!!

Ik heb genoeg rijders uit zien vallen omdat ze de boel niet waterdicht hadden en uitvielen door een lullig buitje.

hmmm... dit gaat nog moeilijk worden:P

Hint:
Dit soort reacties zijn geen aanvulling voor zo'n oud topic en is het ook gewenst om dergelijke posts achterwege te laten zodat het topick lekker in de geschiedenis blijft.

Hint2:
Dit gaat niet moeilijk worden, het is maar net wanneer jij wilt rijden, met de regen en geen wedstrijdverplichtingen zit ik liever voor de buis een filmpje te kijken dan buiten doorweekt te worden.

vraagje, wat doen we met de on/off schakelaar?

eraf? inpakken?

(het past bij mij niet allemaal bij elkaar in de ontvangerbak)

Wij gebruiken geen schakelaars, alleen stekkertjes die je in elkaar steekt

Back